5 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb een verzoringstafel met badje in verwerkt 2de hands gevonden. Zijn heel leuke dingen in kringloopwinkels. Ik kijk altijd eerst daar voor ik iets nieuws koop 馃馃榾

7 maanden geleden

Reactie op kaiyas

Ik heb een verzoringstafel met badje in verwerkt 2de hands gevonden. Zijn h ...
Ik heb apart een commode, een ladekast van Ikea 馃槉

7 maanden geleden

Wij hebben het badje van jouw eerste link. Het verkleinstuk vonden we heel handig zodat je de baby niet constant moest dragen. Vele badjes vonden we ook te recht aan de rug waardoor de baby precies niet deftig kon liggen als hij iets groter is. We hebben ook een opblaasbaar badmatrasje van Paradisio waar ik hem ga op leggen al drijvend terwijl ik samen met hem een bad neem. Als hij groter is hebben we een badring waarin hij kan zitten als ik erbij zit in bad.

7 maanden geleden

Ik zweer bij het shnuggle babybadje (wij hadden er ook standaard bij). Heeft ingewerkte steun voor het poepje waardoor baby niet diep kan zakken. Vanaf je kindje dus wat stevigheid krijgt heb je je handen vrij. Lukte bij ons al rond 2-3 maanden. Zoontje paste er in tot 1j en dan in het gewone bad er moet echt niet veel water in, je kan het makkelijk vullen, dragen en leegmaken.

7 maanden geleden

Ik kijk ook altijd eerst tweedehands. Ik heb van mijn zus een tummytub gekregen (badje waar baby enkel rechtop zittend in kan) en een ondersteunend hulpstuk dat je in eender welke basin die groot genoeg is kunt gebruiken . Die plastic blauwe wasmanden van Ikea schijnen er ideaal voor te zijn 馃槄