24 Reacties
9 maanden geleden
Ik vraag me ook af wanneer te beginnen, mijn schoonouders zijn zeer afwachtend omdat ze zelf een doodgeboren kindje hebben gehad en ze zeggen: nie te vroeg doen, of je staat er allemaal mee.. maar je moet dat toch wel op voorhand af hebben toch?!
9 maanden geleden
Reactie op Fionaaaaaaa
Ik vraag me ook af wanneer te beginnen, mijn schoonouders zijn zeer afwacht ...
Wij hebben de kamer ondertussen volledig leeg gemaakt en wij kijken voor opnieuw te behangen en te schilderen. Wij hebben suuuuper veel spullen gekregen (babybed ect) dus deze staan momenteel in de garage. Opzich gaat dit vlot gaan. Ik begrijp de situatie van je schoonouders. Wij hebben ook een miskraam gehad, maar wij gaan er van uit (moedergevoel) dat nu alles ok is en we er 100% voor moeten gaan! Dus als jullie zich daarbij goed voelen zou ik er met de volle 100% aan beginnen 😉
9 maanden geleden
Reactie op L.b
Ik ben ook heel graag voorbereid. Ondertussen 17w en al een aantal dingen g ...
Wat hebben jullie vooral staan op de geboortelijst? Ik heb het gevoel dat die van ons niet echt compleet is. Alle grote spullen hebben wij zelf aangekocht behalve de Stokke Tripp Trapp en de babycook.
9 maanden geleden
Oeioei, wij hebben de geboortelijst nog lang niet af... Maar ja bij ons komen er ook veel kosten bij IVM ons trouwfeest en verbouwingen.
Ik ben nu 17 weken ver en we hebben al heel veel gekregen zoals wieg, buggy, babybad, heel veel kleren en al wat speelgoed, flesjes en baby kruisje. Maar wij zijn van plan vooral in maand zeven en acht volop voor de voorbereidingen te gaan. Dat is misschien wat laat, maar met de trouw is er eerder geen budget 🫣🙈
9 maanden geleden
Wij zijn rond week 12 naar baby spullen gaan kijken en meteen alles gekocht wat we nodig hadden. Het waren zeer mooie kortingen in die winkel dus we hebben eigenlijk niet meer gewacht. Alles komt wel pas thuis geleverd eind mei maar het is wel geruststellend als je alles al hebt. Onze geboortelijst leggen, kleertjes en andere kleine dingen moeten we wel nog halen.
9 maanden geleden
Ik ben nu bijna 18weken en ik heb al de volledige kamer en veel kleding en buggy ook🫣😅 om dat ik niet weet hoe ik mij zal voelen in het 3de trimester. En ook om dat alles veel te schattig is om te laten liggen 🤷♀️😅
9 maanden geleden
Wij hebben de kinderwagen al en krijgen eind van de maand de babykamer. Hierna moeten we natuurlijk nog alle andere spullen zoals de kleine spulletjes en de bad spullen etc. Maar ik ben zelf heel erg van het samen doen met m’n partner en wij zijn misschien wat vroeg maar ik wil alles dus nog graag samen doen en zelf in elkaar zetten dat soort dingen. En omdat ik niet weet of mij dat verder in de zwangerschap gaat lukken zijn we al begonnen want nu gaat het al en ja.. waarom niet😊 deze maand nog eerst schilderen en dan alles lekker in elkaar zetten en plaatsen. Kan echt niet wachten!
9 maanden geleden
Reactie op charlotte2001
Ik ben nu bijna 18weken en ik heb al de volledige kamer en veel kleding en ...
Ja precies ik ook! Wil het graag nog zolang het kan samen doen met m’n partner. Vind dat toch speciaal zoiets allemaal, en jammer als ik niet mee zou kunnen helpen als de buik in de weg gaat zitten🙈
9 maanden geleden
Ik heb gewacht tot na de uitslag van de nipt test voor ik dingen ben beginnen kopen. Nu 19+4 en hebben we bijna alles al. Kamer is klaar, hebben voldoende kleertjes, buggy, park,.. geboortelijst is ook ‘klaar’ maar daar pas ik regelmatig nog dingen op aan 🙈
Wij hebben zelfs onze suikerbonen al gekocht, maar dit was op aanraden van vriendinnen omdat het samenstellen van alle suikerbonen en de decoratie hiervan wel wat tijd in beslag neemt 🙂
Ik wil zelf graag tegen de 30 weken met alles klaar zijn zodat ik de laatste maanden in de zomer hier geen stress rond heb 😋
9 maanden geleden
Reactie op ManonDeb
Wat hebben jullie vooral staan op de geboortelijst? Ik heb het gevoel dat d ...
Wij hebben een aantal grote spullen zelf gekocht en de rest staat op onze lijst. Voornamelijk dingetjes voor de verzorging, draagzak, speelgoed, lakentjes en ook wat meer toekomst gerichte zaken. Wij hebben vooral gekeken naar wat we echt echt nodig hebben
9 maanden geleden
Reactie op Nomi123
Ik heb gewacht tot na de uitslag van de nipt test voor ik dingen ben beginn ...
Wij hebben de doopsuikers ook al besproken want er moet een proef ontwerp gemaakt worden en alles moet dan nog op tijd besteld worden. Het kaartje maken we zelf, daar heb ik al een idee over maar dat kan nog wachten
9 maanden geleden
Reactie op HS8894
😱😱 die reacties! Ik moet nog aan alles beginnen. Wij moeten zelf de hele ...
Herkenbaar, wij zitten hier ook volop in de verbouwingen... 😱
En binnenkort trouwen we als ik 6maand zwanger ben... Dus de voorbereidingen voor de baby zullen tot daarna moeten wachten...
9 maanden geleden
Wij moeten ook nog aan alles beginnen als ik beetje meer of 6 maanden gaan wij beginnen aan de kamer en spulletjes enzo te kopen wij krijgen ook super veel al van familie en vrienden enkel nog een bedje ververs tafel en kleertjes en nog wat kleine spulletjes vind het idd wa stressen omdaje alles echt inorde wil hebben maar er is nog tijd 😊
7 maanden geleden
Onze kamer is nog volop in de maak en hebben (buiten een buggy) nog niet super veel in huis. De kinderkamer is intussen wel besteld en komt 2 juli aan. Ik ben intussen 28 weken ver. Komt allemaal goed!
7 maanden geleden
Kamertje & geboortelijst was volledig af tegen week 20 ongeveer. Enkel nog wat decoratie hier & daar. Ook m’n doopsuiker heb ik al volledig binnen ondertussen. Kwestie dat het zeker in orde is voor mocht ik om God weet welke reden moeten platliggen.
7 maanden geleden
Wij hebben de meeste spullen begin juni gekocht, allemaal in 1x gekocht. Geboortekaartjes al gemaakt, doopmand vorige week uitgekozen en zal worden geleverd half augustus. De babykamer is geverfd. Sommige spullen zijn uitgepakt sommige dan weer niet omdat ik het te vroeg vind. Enkel nog de kleinere spullen halen (pampers, verzorgingsproducten, etc) is mijn laatste zorg nu op dit ogenblik. En dan is het kwestie van kamer decoreren. Leuk, vermoeiend maar ook heel stressy. Maja t zal wel goed komen zeker. 💁🏼♀️