8 Reacties

23 dagen geleden

Ons kindje slaapt al 2 maanden alleen en eerlijk slaap ze veel beter op raad van mijn vroedvrouw gedaan en je moet nie altijd luisteren naar kind en gezin en met owlet geen ervaring mee

23 dagen geleden

Ik weet zelfs niet eens wat owlet is. Onze zoon slaapt nog steeds bij ons op de kamer maar wel al van 2,5 maand in zijn eigen bedje en niet in de co- Sleeper. Die overstap was even wennen maar al snel sliep hij veel beter. Hij wordt nog maar 1x per nacht wakker in plaats van 3 a 4x

23 dagen geleden

Raden ze dat niet aan voor preventie wiegendood? Sinds deze week slaapt onze dochter apart omdat ik altijd wakker werd van haar. Nu slaap ik veel beter en ben dan overdag ook een betere mama. Ik heb een nunki lakentje waardoor ze niet kan omrollen en babyfoon met camera (al zou ik nu 1 met enkel geluid gekocht hebben omdat ik ´s nachts wel vaak lig te kijken)

23 dagen geleden

Onze dochter volgende week 4 maand slaapt nu sinds 1 week op haar eigen kamertje, slaapt ook beter dan bij ons. We maken haar wakker. Babyfoon met beeld staat naast mij op mijn nachtkastje. Heb nu zelf rapper en beter zicht dan toen ze in het donker naast mij lag.

23 dagen geleden

Onze zoon slaapt ook al een tijdje apart (vanaf 12 weken denk ik). Zowel voor ons als voor hem is dit veel beter. Wij hebben gewoon een simpele babyfoon, maar die staat zelfs niet altijd aan. Zijn kamer is naast die van ons en als hij weent, horen we hem wel. Als we nog in de living zitten, zetten de de babyfoon wel altijd aan.

23 dagen geleden

Dat zijn inderdaad richtlijnen ter preventie van wiegendood. Op zich horen we ze ook wel wenen zonder babyfoon, maar t is dat je dan minder snel doorhebt dat er iets mis is, vermoed ik?

23 dagen geleden

Reactie op Odal24

Ik weet zelfs niet eens wat owlet is. Onze zoon slaapt nog steeds bij ons o ...
Een Owlet is een soort sokje dat je kan aandoen en dat registreert de hartslag van je kindje. Beetje zoals een Fitbit volgens mij. Haar eigen bedje in onze kamer is wel een goede tip. Misschien halen we die dit weekend al eens van zolder. Merci!

20 dagen geleden

Ging apart slapen vlot? Ik ben sinds vorige week begonnen om hem overdag in zijn eigen kamer te slapen. Het lukt wel, maar slaap iets minder dan als in hem in zijn co sleeper leg bij ons op de kamer. Ik wil dat hij zo snel mogelijk went aant zijn kamertje. 4m oud