6 Reacties
één maand geleden
Onze kamer hebben we iets warmer gemaakt, tussen 19 en 20 graden. Hij heeft een slaapzak let body en een dun lakentje om hem goed in te stoppen. Zijn temperatuur is rond 36,5 graden. Handjes en hoofd voelen altijd ijskoud aan.
één maand geleden
Hebben jullie een slaapzak met armen en 'handschoenen'?
Ik swaddle onze dochter voorlopig nog in en heb een deken voor erover. Ze voelt voor mij ook niet altijd warm aan maar heeft wel warme handjes als ik haar eruit haal om eten te geven. Binnenkort moet ik ook wisselen van swaddle naar slaapzak en heb er dus een met 'handschoenen.' Ik hoop dat die warm genoeg gaat zijn.
één maand geleden
Reactie op Hvhed91
Hebben jullie een slaapzak met armen en 'handschoenen'?
Ik swaddle onze do ...
Onze zoontje is vanaf begin ingebakerd dus voorlopig ergopoich zonder mouwen.
Hij wordt ook niet wakker s nachts dus ik denk dan altijd hij zal het wel niet te koud hebben . Maar beweegt wel veel in zijn slaap . Zoekt echt het hoekje tegen ons bed op ( slaapt in een co sleeper misschien dan toch te koud ?
Wil hem ook zeker niet te warm aankleden
één maand geleden
Reactie op charissa jansen
Onze zoontje is vanaf begin ingebakerd dus voorlopig ergopoich zonder mouwe ...
Haha, onze dochter doet echt net hetzelfde, zoek altijd de rand op om tegen te liggen. Ze is niet de grootste baby dus ze ligt nog in een nestje in de co-sleeper. Ik denk idd hetzelfde: als ze het te koud heeft zal ze wel van zich laten horen zeker?
één maand geleden
Reactie op Hvhed91
Haha, onze dochter doet echt net hetzelfde, zoek altijd de rand op om tegen ...
Handig trucje om te weten of je baby koud of warm heeft.... Voel vanachter in de nekplooi als deze koud aanvoelt, best wat warmer aankleden als deze aangenaam voelt of neutraal = goed en als deze zweterig aanvoelt heeft je baby te warm. Deze truc heb ik te danken aan m'n schoonzus zij is verpleegkundige en moeder van 3. Ik gebruik deze truc bijna dagelijks en het stelt me steeds gerust 😅
Hopelijk werkt hij voor jullie ook.
één maand geleden
Reactie op Odal24
Handig trucje om te weten of je baby koud of warm heeft.... Voel vanachter ...
Ooh oke ik voelde altijd voorraan in de hals en die is weleens koud