14 Reacties

één maand geleden

Mss ook ontwikkelingssprong/ slaapregressie. Ons meisje is sinds maandag 16 weken. Hier volledig gevecht tegen de slaap. Ze gaat om 19u/19u30 Slapen en slaapt normaal normaal tot 4/5 uur door dan een fles en dan nog tot 8/9 uur of soms zelfs 9u30. Deze nacht was ze zelfs daar om een voeding om 00.45 en om 7 uur al klaarwakker. Overdag doet ze ook enkel hazenslaapjes

één maand geleden

Reactie op chiaraW

Mss ook ontwikkelingssprong/ slaapregressie. Ons meisje is sinds maandag 1 ...
Sliep hier ook lange tijd door tot 3 of 5u voor eerste voeding en komt nu sinds een kleine week telkens al rond middernacht 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op Megan.

Sliep hier ook lange tijd door tot 3 of 5u voor eerste voeding en komt nu s ...
Ja zou het toch ook wel dat kunnen zijn volgens de leeftijd hopelijk binnenkort weer beter! Hier drinkt ze ook haar flesjes niet leeg momenteel dus ook logisch dat ze vroeger vraagt natuurlijk

één maand geleden

Kan mss idd slaapregressie sprongetje zijn ons meisje 15weken bijna voorlopig nog al merk ik wel gisteren avond naar Brugge geweest kerstmarkt wou ze niet slapen wel flink maar niet slapen kan idd wel sprongetje zijn 🫤

één maand geleden

Reactie op Melissavl1996

Kan mss idd slaapregressie sprongetje zijn ons meisje 15weken bijna voorlop ...
Ook al 1 keer gehad vorige week, 4u wakker geweest. Super rustig maar protesteren om te slapen

één maand geleden

Hier hetzelfde ons zoontje wordt deze vrijdag 17 weken en al paar dagen valt hij moeilijk in slaap terwijl hij altijd sliep als we hem in bed staken. ☹️

één maand geleden

Bij ons duurt dit ondertussen al drie weken... Ik hoop dat het een sprongetje is en dus binnenkort terug voorbij is...

één maand geleden

Op oudejaarsavond werd ze wakker toen we in bed wouden kruipen. Slaapt nu (ondanks ik dit niet zag zitten) twee dagen op haar eigen kamer en heeft twee super nachten gehad. Toeval? Of werd ze wakker door ons?

22 dagen geleden

Reactie op WereldwijzeOrchidee178442

Bij ons duurt dit ondertussen al drie weken... Ik hoop dat het een spronget ...
Hier ook zelfde probleem helemaal de kluts kwijt😃

22 dagen geleden

Ja, momenteel niets voorspelbaar. Leven van nacht tot nacht en dag tot dag 🙊

22 dagen geleden

Reactie op Megan.

Ja, momenteel niets voorspelbaar. Leven van nacht tot nacht en dag tot dag ...
Hier had ze ons paar dagen geleden mooi liggen. Haar nacht gedaan zoals voordien. Volgende nacht nog erger als die ervoor 🙈 uurtje slapen, uur wakker 😖

22 dagen geleden

Reactie op chiaraW

Hier had ze ons paar dagen geleden mooi liggen. Haar nacht gedaan zoals voo ...
Hier ook! Gisteren kwam ze plots tegen 23u al 3 keer wakker, dacht daar gaan we weer. Verschoot mij een ongeluk als ik wakker werd om 6u! Zooo onvoorspelbaar 🤷🏻‍♀️

21 dagen geleden

Bij ons was dit ook van 14 weken tot 17 weken, sneller wakker, slechter inslapen, heel moeilijke dutjes en ineens ook vechten met de fles waar dat voorheen geen probleem was. Sinds een paar dagen enorm veel beter, vermoedelijk dus inderdaad slaapregressie van 4 maanden 😅

21 dagen geleden

Reactie op SarahFelix

Bij ons was dit ook van 14 weken tot 17 weken, sneller wakker, slechter ins ...
Oh dat vechten met die fles is er hier ook bij! Hopelijk hier ook snel voorbij 🙈