10 Reacties

één maand geleden

Wij hebben gewoon een badje in haar kamer staan met staander heel handig naast haar ververs tafel 😊

één maand geleden

Reactie op Melissavl1996

Wij hebben gewoon een badje in haar kamer staan met staander heel handig na ...
Ja maar om het badje dan uit te kappen vind ik echt onhandig..

één maand geleden

Reactie op Anoniempjex3

Ja maar om het badje dan uit te kappen vind ik echt onhandig..
Normaal zit er zo draadje bij dat je kan open doen en zo een emmer kan lopen zit er standaard bij hoor

één maand geleden

Reactie op Melissavl1996

Normaal zit er zo draadje bij dat je kan open doen en zo een emmer kan lop ...
Nee bij ons dus niet, was echt enkel het bad..

één maand geleden

Wij hebben de angelcare babystoeltje babywash. Best goed, maar je moet in het begin wel oppassen dat ze niet te ver naar onder doorzakt. Nu gaan we eigelijk vaker zelf mee in bad en houden we haar op onze schoot om te wassen, veel handiger/ beter voor je rug, en zij vindt dat ook leuker dan een harde stoel.

één maand geleden

Reactie op Anoniempjex3

Nee bij ons dus niet, was echt enkel het bad..
Oohja idd niet handig mss toxh kijken voor 1 met draad ik zou da persoonlijk niet kunnen missen in haar kamer 😊

één maand geleden

Wij hebben zoiets. Heel blij mee. Begon het babybadje echt onhandig te vinden.

één maand geleden

Wij hebben die en vind het wel handig. Ook niet veel plaats in de badkamer maar leg zijn verschoonkussen op de badmat zodat ik hem gewoon van bad naar zijn kussen moet tillen.

één maand geleden

Wij werken ook met een los badje + staander in de badkamer. Verder leggen wij een plank op ons lavabo meubel en daarop dan een verschoon kussen. Dit werkt het beste voor ons 🙂

één maand geleden

Nooit een badje gebruikt, ik heb altijd de angelcare gebruikt of ik hou hem gewoon vast zodat hij lekker kan drijven want dat vind hij super leuk.