9 Reacties
2 maanden geleden
Dit is het afbouwschema die ik van mijn vroedvrouw heb gekregen op 7 voedingen. Om de 3-4 dagen de volgende stap aangaan als je geen last hebt van je borsten natuurlijk. Anders wacht je een beetje langer met het overgaan.
Slaat je kindje een voeding over dan geef je de volgende voeding gewoon wat er gepland staat. Bv je kindje slaapt ‘s nachts daar dan ga je gewoon direct naar voeding nr 2. Begrijp je? Ook qua uren niet echt naar kijken. Gewoon naar voeding 1 , voeding 2,….
2 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Dit is het afbouwschema die ik van mijn vroedvrouw heb gekregen op 7 voedin ...
En is het goed gegaan?
2 maanden geleden
Reactie op Tatjana De Ridder
En is het goed gegaan?
Ja het gaat eigenlijk heel goed. Ik ga morgen beginnen met stap 5! Ook heb ik sinds ik al bevallen ben een serieuze overproductie. Dus daardoor doe ik er soms wat langer over om over te gaan naar de volgende stap🙈 maar het lukt wel hoor! En heb je eens last van je borsten, harde plekken, stuwingen,…. Dan helpt paracetamol (toch bij mij)
2 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Ja het gaat eigenlijk heel goed. Ik ga morgen beginnen met stap 5! Ook heb ...
Zit nu op 1,5 weken van 6 voedingen en nog ‘s morgens en ‘s avonds maar dat lijkt me direct grote stap om die te laten vallen. Zit na elke 2 dagen zonder stuwing maar durf nu precies niet verder
2 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Ja het gaat eigenlijk heel goed. Ik ga morgen beginnen met stap 5! Ook heb ...
En masseren onder de douche, met warmte helpt het ook wel om de pijn te verzachten soms en de harde plekken en stuwingen te verminderen. Moest je daar dan natuurlijk last van ondervinden
2 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Je geeft nog de 6 voedingen borst of?
Neen heb afgekolfd
Ik ga ze aandikken want ze heeft reflux
Maar ben er nog niet toe gekomen wouden eerst zien of de kunstvoeding RA (dikkere) en aandikten geen krampen gaf
2 maanden geleden
Reactie op ellen2000
Je geeft nog de 6 voedingen borst of?
Dus 6 flesjes nu en nog 2x afkolven op over
2 maanden geleden
Reactie op ellen2000
En masseren onder de douche, met warmte helpt het ook wel om de pijn te ver ...
Heb wel soms harde plek maar heb daar weinig pijn van