8 Reacties

4 maanden geleden

Uitgerekend voor 9/9 maar op 21/8 bevallen. Liep al enige tijd met verkorte baarmoederhals en 4cm opening rond dus was te verwachten dat het wat vroeger zou zijn. Mijn water braken ze in het ziekenhuis. Ondanks de 4cm toch nog weeopwekkers gekregen omdat het zich na 5cm niet doorzette. Na enkele uren toch voor een epidurale gekozen en pas heel wat uren later bevallen. In totaal 12u in arbeid, 1u20 moeten persen. Toch een mooie bevalling gehad 🥰

4 maanden geleden

Hi, ik ben normaal uitgerekend voor vandaag 12 september maar helaas nog niets van beweging 🙈 Lieten ze jou 2 weken over tijd gaan? Ik dacht dat het beperkt was tot Max 7 of 10 dagen. Wel leuk dat je bevalling zo snel verlopen is!😍 Hoe groot was die en kg? Geniet van deze mooie momenten ☺️☺️

4 maanden geleden

Uitgerekend 2/9, bevallen 5/9. Werd normaal ingeleid maar de weeén begonnen spontaan 3u ervoor. Rond 01u30 aangekomen in het ziekenhuis, had al rond 3u m’n epidurale. Rond 06u werden m’n vliezen gebroken en zat ik op 5cm. De cm gingen vlot en rond 11u zat ik op 9cm. Dan nog een halfuur persen, en is ze geboren om 12u01. Super vlotte bevalling! 🙂

4 maanden geleden

Uitgerekend 20/9, inleiding gepland op 10/9 wegens beginnende zwangerschapsvergiftiging, maar toch spontaan bevallen op 5/9. Wel gestript om 10u s’ochtends, eerste wee om 16u en baby in onze armen om 21u. Geen tijd voor epidurale, achteraf wel blij voor. Dankzij warme compressen van de vroedvrouwen en goede instructies van de gyne, geen scheurtjes of schaafwondes 🙏. Heel dankbaar voor mijn bevallingsteam!

4 maanden geleden

Reactie op Juske30

Hi, ik ben normaal uitgerekend voor vandaag 12 september maar helaas nog ni ...
Hier ook uitgerekend 12/09 en tot nu toe ook nog niets .. Staat wel inleiding gepland over 6dagen als hij niet van zelf komt 🙈🙏🏻

4 maanden geleden

hier uitgerekend 4/9 , bevallen 29/8 werd wakker door weeen om de 3 minuten om 5u smorgens naar het ziekenhuis en om 18u 48 geboren door een keizersnede ☺️

4 maanden geleden

Hier uitgerekend 15/9, water spontaan gebroken om 23u30 op 26/8. Op 27/8 om 12u43 is onze dochter geboren. Bevalling viel al bij al goed mee

4 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hoe voel je je? En hoe gaat het met je kindje thuis? Hier uitgerekend 16/9 maar uiteindelijk met een (spoed)keizersnede bevallen op 22/7. Zware weken achter de rug maar gelukkig dat alles uiteindelijk goed komt 🥰🥰