8 Reacties

5 maanden geleden

Ik ken iemand die met 5 centimeter heeft uitgelopen tot 40+4 en met 4 cm tot 40+3. Dat wil jammer genoeg niets zeggen. Was ook ongeveer 1 maand voor de bevalling dat ze op dat aantal cm's zaten.

5 maanden geleden

Reactie op 1999rr

Ik ken iemand die met 5 centimeter heeft uitgelopen tot 40+4 en met 4 cm to ...
Dankjewel voor je reactie 😊

5 maanden geleden

Heb je hier iets van gevoeld of was dit er ‘zomaar’?

5 maanden geleden

Reactie op isitlove

Heb je hier iets van gevoeld of was dit er ‘zomaar’?
Zomaar.. Moest gewoon op controle die al lang vaststond. Niet verwacht dat ze dit zouden zeggen 😅

5 maanden geleden

Ik lig net ook voor 2 dagen op controle voor de verkorte baarmoederhals(33+4). Was initieel binnengegaan voor misselijkheid en diarree, bleek dat ik ook teveel harde buiken heb. Over ontsluiting niets gezegd, maar hier ook de info gekregen dat ze ook na de longrijping en de Utrogestan zelfs nog mensen moeten inleiden omdat ze overtijd gaan. Ik zou je (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) niet te veel zorgen maken :)

5 maanden geleden

Reactie op Otly

Ik lig net ook voor 2 dagen op controle voor de verkorte baarmoederhals(33+ ...
Exact wat ik had 2 weken geleden 😅. Toen geen ontsluiting dus na 2 weken rust wel 4cm ontsluiting dus is snel gegaan vind ik persoonlijk. Ik hoor/lees idd verschillende situaties van snel nadien bevallen en nog weken mee rondgelopen dus zal kijken zijn van dag tot dag haha. Dankjewel voor je antwoord!

5 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Exact wat ik had 2 weken geleden 😅. Toen geen ontsluiting dus na 2 weken r ...
Ik wens je alleszins veel succes! Je bent zeker niet alleen :)

5 maanden geleden

Reactie op Otly

Ik wens je alleszins veel succes! Je bent zeker niet alleen :)
Voor jou hetzelfde! 🤗