7 Reacties

5 maanden geleden

Ik had dit al 2 weken voor ik bevallen ben. Vaak nat in ondergoed en meer uitscheiding.. Steken in liezen waren bij mij eerder door de indaling. Ik had verder geen symptomen en ben op een nacht opgestaan met wat last en plots weeën zonder andere symptomen in de dagen ervoor. Diezelfde dag nog bevallen 😊

5 maanden geleden

Reactie op Rdg123

Ik had dit al 2 weken voor ik bevallen ben. Vaak nat in ondergoed en meer u ...
Het zal dus afwachten worden wat het zegt, deze ochtend weer opgestaan met druk onderaan en weer afscheiding verlies. Ik hoop dat hij zich stilaan laat zien 👶🩵

5 maanden geleden

Reactie op MercedesM

Het zal dus afwachten worden wat het zegt, deze ochtend weer opgestaan met ...
Ik duim mee 🍀. Maar uit ervaring komen ze toch wanneer zij er zin in hebben 🤭. Komt goed, veel succes alleszins!

5 maanden geleden

Hi! Heb ik ook nu! Maar denk dat dit niet perse inderdaad te maken heeft met bevalling die eraan komt. Denk meer indaling etc🌸

5 maanden geleden

Reactie op Liliane12345

Hi! Heb ik ook nu! Maar denk dat dit niet perse inderdaad te maken heeft me ...
Dankje voor de reactie, ben al blij dat er iets opgang komt 😬 want tot het heden was er niet echt een teken en nu heb ik toch al iets, geeft al een beetje hoop

5 maanden geleden

Reactie op MercedesM

Dankje voor de reactie, ben al blij dat er iets opgang komt 😬 want tot het ...
Klopt! Ik ook🙏🏻😅 meer dan beu..🌸

5 maanden geleden

Reactie op Liliane12345

Klopt! Ik ook🙏🏻😅 meer dan beu..🌸
Hier juist hetzelfde, had over 3 dagen bij de gynaecoloog nog niets geen indaling of verstreken baarmoeder dus was dit wel een kleine teleurstelling 🥺 dit geeft dan weer hoop dat er toch iets opgang komt 🍀