5 Reacties
5 maanden geleden
Toegeven aan je vermoeidheid. Ik had ook zo een paar weken, zeer lastig. Ik werd ziek van de warmte, kon niks meer doen zonder puffen of moe zijn erna. Heb dan gewoon een volledige week mezelf laten gaan, binnen gebleven, geslapen, airco aan,.. en nu begin deze week 36 weken zwanger en ik heb terug wat energie, met het standaard dutje in de namiddag.
5 maanden geleden
Hier ook wel, begint zwaarder te worden. Langs de ene kant wil ik zo veel nog doen en kunnen genieten van deze periode. Langs de andere kant veel kwaaltjes de laatste weken, ben nu ook 33 weken. Hopelijk zal het inderdaad wel beteren, vrijdag ga ik suikerbonen uitkiezen, iets positief om naar uit te kijken.. 😊
5 maanden geleden
Haha ik heb hetzelfde. Tijdens heel mijn zwangerschap heb ik mij emotioneel net beter en meer in evenwicht gevoeld dan voor mijn zwangerschap, maar sinds week 34 heb ik al heel veel gehuild… Heb wel het gevoel dat het echt de hormonen zijn die nu heel erg opspelen, maar het besef dat alles nu echt dichterbij komt helpt ook niet… Wil dan nog heel veel regelen, dat lukt dan niet omdat ik fysiek ook minder en minder kan, met enorme huilbuien als gevolg… 😅 En echt over de kleinste dingen haha.