8 Reacties

6 maanden geleden

Bij ons ook. En ook met de andere metingen. Het is idd een schatting. Ik denk dat ze dan gewoon vroeger komt. En ze monitoren alles. Moest het echt dramatisch zijn dan zouden ze je elke week laten komen. Komt goed. En wie weet is je kleintje er dan sneller dan je denkt. Zou toch fijn zijn niet?

6 maanden geleden

Bij ons op 24 weken net iets onder het gemiddelde en op 28 weken er ook net boven (1380g). Ik ben blij dat ons vriendje groeit en zolang de gynaecoloog aangeeft dat het oke is maak ik me geen zorgen ☺️ ik denk dat er heel weinig babytjes pal op het gemiddelde zitten dus zolang je dokter er niets van maakt, gewoon lekker genieten van dat babytje in je buik!

6 maanden geleden

Reactie op Tatjana De Ridder

Bij ons ook. En ook met de andere metingen. Het is idd een schatting. Ik de ...
Ja is waar, m’n rationeel brein geeft je helemaal gelijk. Het zwangere brein ook hoor 🤭 Dankjewel voor de geruststelling!

6 maanden geleden

Reactie op kbeeckmans

Bij ons op 24 weken net iets onder het gemiddelde en op 28 weken er ook net ...
Is waar, je hebt helemaal gelijk! Gewoon verder blijven m’n gevoel volgen zonder invloeden van buitenaf 🫢 Bedankt voor het geruststellen! ☺️

6 maanden geleden

Dat is nooit 100% juist. 10 dagen geleden echo gehad en was 1300g wat boven het gemiddelde is. Vandaag opnieuw echo en was plots maar 1200g.. precies weten ze het toch niet

6 maanden geleden

Mijn meisje is met 32 weken net onder het gemiddelde maar de gynaecoloog zegt dat ik een perfecte zwangerschap heb en dat alles inorde is. Niet teveel zorgen over maken dus 😊 elk kindtje is anders. Als dit een probleem zou zijn zouden ze dit zeggen 😊

6 maanden geleden

Reactie op Ellie23

Ja is waar, m’n rationeel brein geeft je helemaal gelijk. Het zwangere brei ...
Is normaal. Je wilt niet weten hoeveel keer ik googlen al heb geraadpleegd voor me daarna nog meer zorgen te maken dat er niet toe doet

6 maanden geleden

Op 30 wk kregen we te horen dat ons ventje op de curve op p90 zat. Op 33wk zat hij op p60 😂 kan zijn dat ze een goede spurt heeft gehad en nu geleidelijker aan groeit. Nog beetje afwachten denk!