11 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook kleiner dan het gemiddelde, ik ben nu 35+3 en ons meisje wordt op 36w geboren met keizersnede 😱 ze weegt 1900gr. Ben sinds 30w 2x per week op controle geweest
6 maanden geleden
Reactie op Fionaaaaaaa
Hier ook kleiner dan het gemiddelde, ik ben nu 35+3 en ons meisje wordt op ...
Ow, is dit dan een verplichte keizersnede zal ik maar zeggen of om medische redenen? Ik zou wel graag natuurlijk bevallen moest ik vroeger ingeleid worden. Wat ik wel ga vragen aan de gynaecoloog of dit eventueel moet voor mij.
6 maanden geleden
Reactie op Tanisha 🧸
Ow, is dit dan een verplichte keizersnede zal ik maar zeggen of om medische ...
Ze ligt nog steeds stuit, en omdat ze zo klein is willen ze haar niet met de hand draaien. Keizersnede zou ook veiliger zijn omdat mijn placenta al slechter werkt en als ik weeen zou hebben, de toevoer naar de baby nog meer zou vernauwen
6 maanden geleden
Reactie op Fionaaaaaaa
Ze ligt nog steeds stuit, en omdat ze zo klein is willen ze haar niet met d ...
Oh oei, ja hier is de licht ze opzich al wel goed. Meestal met hoofdje naar beneden. Maar je weet nooit natuurlijk. En placenta enzo waren ook oké zei ze. Maar ik ga het voor mij zeker navragen binnen 2 weken bij men nieuwe afspraak
6 maanden geleden
Reactie op Tanisha 🧸
Oh oei, ja hier is de licht ze opzich al wel goed. Meestal met hoofdje naar ...
Succes!!
6 maanden geleden
Hier ook mijn klein meisje die altijd aan het lage gewicht zat. Altijd +/- op percentiel 9.5 wat me echt ongerust maakte. Nu ineens heeft ze een groeispurt gedaan en zit ze op percentiel 27… het kan dus echt zo plots keren het gewicht. Ik zat de hele zwangerschap met stress, mijn gyneacoloog zegt nog steeds dat ze vrij klein wordt (zit met armpjes en beentjes erg onder het gemiddelde). Ik heb het allemaal wat losgelaten en ben wel gewoon gelukkig dat ze hoger op het percentiel zat, maar zo zie je maar… alles kan plots echt keren