11 Reacties

6 maanden geleden

Hier ook kleiner dan het gemiddelde, ik ben nu 35+3 en ons meisje wordt op 36w geboren met keizersnede 😱 ze weegt 1900gr. Ben sinds 30w 2x per week op controle geweest

6 maanden geleden

Reactie op Fionaaaaaaa

Hier ook kleiner dan het gemiddelde, ik ben nu 35+3 en ons meisje wordt op ...
Ow, is dit dan een verplichte keizersnede zal ik maar zeggen of om medische redenen? Ik zou wel graag natuurlijk bevallen moest ik vroeger ingeleid worden. Wat ik wel ga vragen aan de gynaecoloog of dit eventueel moet voor mij.

6 maanden geleden

Reactie op Tanisha 🧸

Ow, is dit dan een verplichte keizersnede zal ik maar zeggen of om medische ...
Ze ligt nog steeds stuit, en omdat ze zo klein is willen ze haar niet met de hand draaien. Keizersnede zou ook veiliger zijn omdat mijn placenta al slechter werkt en als ik weeen zou hebben, de toevoer naar de baby nog meer zou vernauwen

6 maanden geleden

Reactie op Fionaaaaaaa

Ze ligt nog steeds stuit, en omdat ze zo klein is willen ze haar niet met d ...
Oh oei, ja hier is de licht ze opzich al wel goed. Meestal met hoofdje naar beneden. Maar je weet nooit natuurlijk. En placenta enzo waren ook oké zei ze. Maar ik ga het voor mij zeker navragen binnen 2 weken bij men nieuwe afspraak

6 maanden geleden

Reactie op Tanisha 🧸

Oh oei, ja hier is de licht ze opzich al wel goed. Meestal met hoofdje naar ...
Succes!!

6 maanden geleden

Hier ook mijn klein meisje die altijd aan het lage gewicht zat. Altijd +/- op percentiel 9.5 wat me echt ongerust maakte. Nu ineens heeft ze een groeispurt gedaan en zit ze op percentiel 27… het kan dus echt zo plots keren het gewicht. Ik zat de hele zwangerschap met stress, mijn gyneacoloog zegt nog steeds dat ze vrij klein wordt (zit met armpjes en beentjes erg onder het gemiddelde). Ik heb het allemaal wat losgelaten en ben wel gewoon gelukkig dat ze hoger op het percentiel zat, maar zo zie je maar… alles kan plots echt keren

6 maanden geleden

Reactie op 1996okt

Hier ook mijn klein meisje die altijd aan het lage gewicht zat. Altijd +/- ...
Oh super dat het heeft gekeerd! Ik heb niet het gevoel dat ik met stress zit. Ik voel me verder wel goed en heb geen zwangerschap kwaaltjes.

6 maanden geleden

Toen ik op de 28 weken echo ging was mijn baby 1kg044 en 34cm en de gynaecoloog heeft niet gezegd dat hij te klein zou zijn.. alles was goed zei hij

6 maanden geleden

Reactie op ellen2000

Toen ik op de 28 weken echo ging was mijn baby 1kg044 en 34cm en de gynaeco ...
Ja, ik hoor verschillende dingen. Mijn gynaecoloog vindt dit te deining. Denk ook dat dit komt omdat ik nog maar 2kg ben bijgekomen over heel de zwangerschap

6 maanden geleden

Hallo daar! Hier ook wat hetzelfde. Gynaecologe had me thuis gezet omdat baby’tje kleintjes is en dan was afgeweken van haar curve. Maar door thuis te zitten en extra rust te nemen, heeft ze wel een groeispurtje genomen! 😁

6 maanden geleden

Reactie op dbjana

Hallo daar! Hier ook wat hetzelfde. Gynaecologe had me thuis gezet omdat ...
Ik ben momenteel ook al thuis. Maar dit wegens werkverwijdering