41 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Elien1891
23 weken en 10 kilo…
Join the club. Denk dat het gewoon normaal is als ik het zowat hoor in dze groep en in mijn omgeving
8 maanden geleden
Heel normaal, al ben ik die kutreacties ook echt beu. Gisteren nog een klant die tegen me zei dat ik erg verdikt ben. JA HALLOOOO BEDANKT, weet ik ook wel en moet je het er niet ff nog inwrijven 🙄🙄
8 maanden geleden
Reactie op RainbowBaby_
Heel normaal, al ben ik die kutreacties ook echt beu. Gisteren nog een klan ...
Weeetje wat helpt? Even vragen “ wat is jouw intentie “ of “ moet ik me er nu beter bij voelen” want sommige mensen hebben precies geen basis respect bah!
8 maanden geleden
Reactie op noelle sofia
Weeetje wat helpt? Even vragen “ wat is jouw intentie “ of “ moet ik me er ...
Nog zoiets wat me stoort en ook een gebrek aan respect vind: de buik aanraken! Hallo, die baby is geen uitnodiging om me te betasten!
Eerst mijn schoonvader, waar ik absoluut geen band mee heb en amper zie, dan een collega. Vreselijk!
8 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Nog zoiets wat me stoort en ook een gebrek aan respect vind: de buik aanrak ...
Ja ook al mogen horen op mijn werk dat mijn hoofd dubben dik is geworden leuke reacties 🫠
8 maanden geleden
hier 25 weken en 9 kilo erbij ik vind het zelf ook lastig om mee omte gaan 🥹
8 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Pff ja het is echt lastig he die opmerkingen. Ik hou ook vocht op. Nog iema ...
ja bij mij op werk krijg ik ook telkens de grappen van amai je bent dik aant worden
of ze zeggen pinguin ma ja weet dat het niet slecht bedoekt is en om te lachen maar toch geeft het een slecht gevoel 😔
3 maanden geleden
Hey dames! Ik ben uiteindelijk 19 kg aangekomen en ben nu 4w1 geleden bevallen.
Ik was vrij snel 9 kg kwijt, maar voor de rest gaat er geen gram af.
Ik heb nog veel vocht merk ik.
Hoe gaat het bij jullie?
Af en toe maak ik een korte wandeling, want ik merk dat mijn lichaam vooral nog rust nodig heeft.
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hey dames! Ik ben uiteindelijk 19 kg aangekomen en ben nu 4w1 geleden beval ...
Hier net hetzelfde. In het totaal 18kg bijgekomen de eerste 8 zijn er al af. Maar de overige 10 moet ik gaan doen met het sporten... ik ben nu 3 weken geleden bevallen. Ik vraag mij alleen af wanneer ga ik sporten. Ik ben bezig met het huishouden en de baby. En hop de dag is om... ik zorg dat ik gelijk met haar eerste flesje aan de slag ga met alles en nog kom ik niet rond...
3 maanden geleden
Reactie op Britt1998
Hier net hetzelfde. In het totaal 18kg bijgekomen de eerste 8 zijn er al af ...
Herkenbaar! Ik vind het moeilijk om het huishouden geregeld te krijgen en op sommige dagen kan ik me zelfs amper douchen. Daarnet wel even gaan wandelen, de was heb ik er voor laten staan. Het deed zo deugd!
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Herkenbaar! Ik vind het moeilijk om het huishouden geregeld te krijgen en o ...
Ik moet racen tegen de klok om iets van huishouden te kunnen doen. 😞
3 maanden geleden
Reactie op LauraVI95
Hey dames! Ik ben uiteindelijk 19 kg aangekomen en ben nu 4w1 geleden beval ...
same! bijna 5 weken bevallen nu, 22kg bijgekomen, 1 week na bevalling 10kg kwijt, na 2 weken nog 1kg afgevallen en sindsdien niks meer...
Ik DENK zelf dat ik voor de overige 10 echt mijn best ga moeten doen (in de zin van op voeding letten enzo, dat dit niets met de zwangerschap te maken heeft), maar als ik dit uitspreek krijg ik van mijn familie de volle lading... "je bent nog maar 5 weken bevallen", ik hoop dat er nog iets extra vanaf gaat... we shall see
3 maanden geleden
Reactie op Gwenvdb
Het duurt een jaar om te ontzwangeren, geef jezelf een de tijd! Je lichaam ...
Ik ben zelf vrij klein en die extra kilo’s die ik momenteel over heb van mijn zwangerschap doen mij fysiek niet bepaald goed. Dit heeft voor mij niets met kritisch te maken, maar wel met me lichamelijk goed voelen en zelf vind ik dit ook een factor om goed voor mijn baby te kunnen zorgen.