41 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben 10 kilo bijgekomen… Neem nog steeds navalit in en dit veroorzaakt dat ik veel honger heb.. nog vandaag nagevraagd aan de gynaecoloog.. voel me ook ‘dik’ en onzeker 😭

8 maanden geleden

Reactie op feride61

Ik ben 10 kilo bijgekomen… Neem nog steeds navalit in en dit veroorzaakt d ...
Ooh I feel u. That gevoel heb ik ook dat ik zo dik ben. Wil ook niet meer op foto’s. Maak je je ook druk om hoe je buik er na de zwangerschap zal uitzien en of het daarna nog allemaal strak te sporten valt? En Navalit heb ik ook 4maanden ingenomen ik wist niet dat het honger veroorzaakte?

8 maanden geleden

Reactie op noelle sofia

Ooh I feel u. That gevoel heb ik ook dat ik zo dik ben. Wil ook niet meer o ...
Mijn navalit was op, heb deze 2 dagen niet ingenomen en mijn eetlust was terug zoals voor mijn zwangerschap.. zonder navalit ben ik kei misselijk en moet ik vaak braken, daarom neem ik hem terug in.. maar van zodra ik het terug inneem heb ik zoooo’n honger.. vandaag tijdens mijn afspraak meegedeeld aan de gynaecoloog en ze zei dat dat er voor zorgt dat uw eten snel verteerd is in de maag, als gevolg dat die sneller honger hebt (wat me echt ook is opgevallen.. & inderdaad daar heb ik ook echt schrik voor, of ik terug een strak buik zal hebben, of ik striemen zal krijgen of niet.. uiteindelijk weten we voor wat we het doen, maar toch blijft het een moeilijke en kwetsbare ding he.. en zeker als ik zwanger vrouwen die met een strak lichaam 🙈

8 maanden geleden

Reactie op feride61

Mijn navalit was op, heb deze 2 dagen niet ingenomen en mijn eetlust was te ...
Wow oke dat verklaard echt veel. Die 4maand dat ik Navalit innam ben ik ook echt heel hard bijgekomen. Sneller dan nu deze maand zonder.. Ja klopt we krijgen er iets prachtigs voor terug maar de onzekerheid blijft 😢 Ik denk dat we alvast een sportschool met opvang moeten zoeken en een goede diëtiste dan😂 veel succes ❤️

8 maanden geleden

Hier 23 weken en 13kg bij gekomen , ik neem geen navalit .... Voel me met momenten ook niet goed in mijn vel maar ik kan moeilijk niets eten ......

8 maanden geleden

Jij ook veel succes met uw zwangerschap 😘

8 maanden geleden

Hier ook 23 weken en sinds 20 weken ineens supersnel beginnen bijkomen.. zit intussen ook op 8,5kg, 4kg op 3 weken tijd, gaat ineens heel snel ☹️ hoop maar dat dit niet zo snel blijft oplopen… weet ook niet wat de oorzaak is dat het ineens extreem snel erbij komt. Mijn eetpatroon is hetzelfde als hiervoor.

8 maanden geleden

Hier 15 kilo

8 maanden geleden

Ik ben 3 kilo bij met het begin van mijn zwangerschap ik heb nu al schrik. ik was vroeger al wat zwaarder ik ben bang dat ik mijn kilo’s na de zwangerschap niet zal kwijtraken 😰

8 maanden geleden

20 weken, halve kg bijgekomen

8 maanden geleden

19weken en ook 10kg erbij 😅 mijn eetlust is niet meer als anders, heb ook geen rare goestingen enzovoort. Ik was maandag bij de vroedvrouw en ze vroeg of ik wist hoeveel ik woog, maar ik had niet meer op de weegschaal gestaan dus wist het niet, daar op de weegschaal gaan staan en viel bijna achter over van die 10kg extra terwijl ik helemaal niet meer eet als voor mijn zwangerschap🙈 toen zei men vroedvrouw je moet ook wel rekening houden dat je: vruchtwater draagt, de placenta, de baby zelf, baarmoeder en nog iets maar kan er niet direct op komen (lang leven zwangerschapsdementie😂) dus ergens klinkt dit wel logisch en sta je daar niet bij stil en denk je enkel maar aan die extra kilo’s 🙈 nu al minder omdat ik dit te weten ben gekomen😊

8 maanden geleden

22w en 8 a 9 kilo bijgekomen, maar heb heb het gevoel dat ik buiten aan mijn buik en borsten (van A (bijna AA) naar C aan het gaan, dus ja dat weegt ook iets geloof ik 😅) niet veel 'breder' ben geworden, dus ik voel me er voorlopig wel oke bij! In het begin had ik door het constante eten en enkel koekjes en cakejes binnen te krijgen, wel wat kilo's er snel bij en toen had ik het er wel moeilijk mee! Heb vroeger een eetstoortnis gehad, dus dat was zeer confronterend en zeker omdat niemand rondom me me begreep en alleen maar zei dat ik nog veel meer ging groeien...ja ik snap ook hoe een zwangerschap werkt, dank je. Maar dan stagneerde ik even en nu lijken het gewoon typische zwangerschapskilo's. (Of dat maak ik mezelf toch wijs 😉) Gynae heeft nog niets gezegd dat het te veel is.

8 maanden geleden

Reactie op YVD1996

22w en 8 a 9 kilo bijgekomen, maar heb heb het gevoel dat ik buiten aan mij ...
Ooh dat is wel fijn dat je het toch niet echt aan je lichaam ziet buiten de dikkere buik/ borsten. Het is uiteindelijk ook maar een getal en we zouden eigenlijk echt meer moeten kijken naar hoe we ons voelen maar als je een eetstoornis hebt gehad ( ik trouwens ook) dan je kijk nu eenmaal anders! Ik hoop dat we na de zwangerschap terug aan onszelf kunnen werken. Nu nog genieten van t feit dat we dit mogen meemaken zeker❤️

8 maanden geleden

20w en 7,5 kg bijgekomen. Blij? Neeee, mijn hart staat stil als ik de weegschaal zie 😅 Weet ergens dat het "normaal" is. De kilo's gaan we allemaal snel kwijtraken na de bevalling. Ik vind het heel erg dat we daar mee bezig zijn... ik ben er soms meer mee bezig dan met de baby en mijn toekomstig gezinnetje. Ik ben momenteel blij dat er veel bekende personen in Amerika zwanger zijn en die zien er ook helemaal niet uit zoals ze er vroeger uitzagen. En ik weet vergelijk je niet. Maar sommige zijn ook veel bijgekomen en zien er lekker chubby uit dus ik ben er min of meer oké mee. We kunnen dit dames! De baby, de kilo's, de kwaaltjes. Komt allemaal goed 😘

8 maanden geleden

9kg is echt normaal op 23 weken... Niets om je zorgen over te maken. Al heb ik ook wel dat ik geen nieuwe kleding koop, maar ik vind het gewoon zonde en weggesmeten geld

8 maanden geleden

Ik ben 21 weken maar 1 kilo bij gekomen. Veel ziek geweest. Lage schieldklier plus extreem misselijk. Niks blijft binnen.

8 maanden geleden

23 weken en 8.5 kg. Ik worstel er ook mee 🥹 Je voelt u toch onzeker hè!

8 maanden geleden

Vandaag 22 weken en 8,5 kg. Ik heb wel echt al een tamelijke buik en voel me super onzeker. Op het werk hoor ik constant: amai, ge ziet het nogal he. En “ge zou nu al lopen waggelen”. Ik voel mij eerlijk gezegd heel slecht in mijn vel.

8 maanden geleden

23 weken en 10 kilo…

8 maanden geleden

Reactie op LauraVI95

Vandaag 22 weken en 8,5 kg. Ik heb wel echt al een tamelijke buik en voel m ...
Ooh dit raakt me echt wel🙁 ik vind het echt zo erg dat mensen zo een commentaar geven op jouw lichaam. Ik hoop echt dat je het kan afblokken of dat je hen laat merken dat het ECHT ni oké is om zo iets te zeggen amai!