10 Reacties

8 maanden geleden

Ik denk dat dat te maken heeft met vanaf wanner ze tellen. Toen de huisarts bloedname deed ter bevestiging van zwangerschap zei ze ook 6 weken (door hcg) en ik dacht bijna 8 maar zij tellen vanaf bevruchting en zelf tellen wij vanaf laatste menstruatie. Zou dat het verschil niet zijn? Ik heb nog steeds geen eerste echo gehad omdat ze zeiden 8w is goed en toen was er geen plaats dus ik ga op 'mijn telling' 11w zijn dna denk ik en voor hun is dat dan 9 weken als ik het goed heb 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Geukje

Ik denk dat dat te maken heeft met vanaf wanner ze tellen. Toen de huisarts ...
Ik weet het helemaal niet meer volgens mijn hcg waarden zou ik nu ook 8wkn moeten zijn.. ik zal moeten afwachten..

8 maanden geleden

Reactie op Geukje

Ik denk dat dat te maken heeft met vanaf wanner ze tellen. Toen de huisarts ...
Een gynaecoloog telt normaal gezien echt wel vanaf de eerste dag van je cyclus en niet vanaf de bevruchting hoor. Ook de HCG waarden houden rekening met die periode, al zijn die waarden per week overlappend en zo ruim dat het moeilijk is om op HCG waarden af te gaan hoever je bent. De ene maakt van nature een lager HCG aan dan een ander. Daar zou ik me niet te veel zorgen in maken. Wacht even tot je volgende afspraak, misschien heeft het vruchtje wel een groeispurtje tussendoor en wordt het nog gecorigeerd, misschien ben je toch gewoon mis met je telling..

8 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Een gynaecoloog telt normaal gezien echt wel vanaf de eerste dag van je cyc ...
Ik heb normaal een heel regelmatige cyclus dus ik maak me klaar voor het slecht nieuws tenzij de gynaecoloog het verkeerd heeft ingeschat.. maar bedankt voor je reactie🙏🏼💜

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Ik heb normaal een heel regelmatige cyclus dus ik maak me klaar voor het sl ...
We duimen sowieso voor je 🍀

8 maanden geleden

Hoe was je afspraak bij de gynaecoloog?

8 maanden geleden

Hi, ik heb net hetzelfde voorgehad. Nu maandag terug op controle om te zien of het vruchtje gegroeid is. Bange dagen afwachten hoor. Hoe is het met jou verlopen?

8 maanden geleden

Ik had helaas slecht nieuws ik wacht nu tor volgende week voor een natuurlijke miskraam hartje van vruchtje klopte niet

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Ik had helaas slecht nieuws ik wacht nu tor volgende week voor een natuurli ...
Oooh veel sterkte! ✨❤️

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Ik had helaas slecht nieuws ik wacht nu tor volgende week voor een natuurli ...
Veel sterkte gewenst