26 Reacties

4 maanden geleden

Ik koop vooral oversize kledij via Shein omdat ik dikker ben en in mijn maat vind ik nooit kledij

4 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik koop vooral oversize kledij via Shein omdat ik dikker ben en in mijn maa ...
Sorry koop nie bij shein ik heb ook maat 44. Is ook moeilijk te vinden.

4 maanden geleden

Bij de primark eventueel?

4 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Bij de primark eventueel?
Sorry nie mijn ding en 2uur rijden .

4 maanden geleden

Ik koop vooral van mamalicious, jbc, Ana field (zalando)

4 maanden geleden

Ik ook Anna Field mama, even & odd maternity. Op Zalando lounge ook regelmatig deze merken en specifiek voor zwangerschapskledij

4 maanden geleden

Ik pas graag alles en ben er speciaal voor naar Brussel en Bilzen gereden, wel aanraders en je steunt er ook de handelaren mee ☺️

4 maanden geleden

Ik steun de handelàars dicht bij mij. Brussel is 2h30 rijden laat staan bilzen... sorry dit is veel te ver.

4 maanden geleden

Reactie op lottedsp

Ik ook Anna Field mama, even & odd maternity. Op Zalando lounge ook reg ...
Mercie zal kijken!

4 maanden geleden

Ik heb op zalando zwangerschaps tshirts besteld met borstvoedingsfunctie. 2lange broeken via de site van c&a en een short in de h&m. Heel weinig fysieke winkels. Zo jammer. Ben ook een keertje naar Balen gereden. Weet niet of dit voor jou in de buurt is. Daar is wel een mooie zwangerschapswinkel. https://www.facebook.com/kleingelukjezwangerschapskleding

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ik heb op zalando zwangerschaps tshirts besteld met borstvoedingsfunctie. ...
Balen is veel te ver voor ons... er zijn fysieke winkels bij ons mo dan heel duur 160euro voor een jeansbroek vindt ik wa overdreven om 3maand te dragen.

4 maanden geleden

Balen is veel te ver voor ons... er zijn fysieke winkels bij ons mo dan hee ...
Ja ik heb ook bena 1u gereden. Zo jammer eigenlijk he. Ja ze durven wat vragen. Bij de C&A hebt ge wel betaalbaar. Ik kan er ook niet zoveel geld aan uitgeven zeker voor die korte periode. En dacht dat de zomer gemakkelijk was. Maar dat valt wel ff tegen 😂 heb laatst bij de H&M wel een kleedje gevonden

4 maanden geleden

Reactie op Vrhyn

Ja ik heb ook bena 1u gereden. Zo jammer eigenlijk he. Ja ze durven wat vra ...
Heb een site gevonden mamadou in roeselare. Prijs valt mee.

4 maanden geleden

Heb een site gevonden mamadou in roeselare. Prijs valt mee.
Eens kijken. Dank je wel.

4 maanden geleden

Bij de h&m waren er heel veel leuke dingen ik heb zelf niks gehaald want ik draag nu meer kleedjes zodat ik ze in de winter opnieuw kan dragen met laarzen.

4 maanden geleden

Is vriendelijk van u maar da is het juist. h&m , c&a, primark, shein, ... zijn helemaal mijn ding nie. En ik heb zeker maat 44. Wa je nie overal vindt. Voor de moment kan ik nog in me gewone kleren. 24weken zwanger maar 2kg bij. Maar da zal wel nog veranderen.

4 maanden geleden

Hier kleren van shein&H&M en only-Maternity

4 maanden geleden

Of kijk eens op Vinted? :)

4 maanden geleden

Reactie op kamsif

Of kijk eens op Vinted? :)
Nee danku heb bij mamadou in roeselare gevonden.

4 maanden geleden

Klein gelukje zwangerschapskleding te Balen!