116 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Hier is momenteel ook geen sprake van vroeger inleiden. Hoewel de diabetesk ...
Ik zit p98, zo dadelijk afspraak bij de gynaecoloog waar we vermoedelijk de datum gaan vastleggen voor inleiding. Zou op of rond de 39 weken zijn, dus in principe niet extreem veel vroeger.

2 maanden geleden

Ik spuit elke dag insuline, babytje is aan de zware kant (p95) dus wordt ingeleid op 38w5d.

2 maanden geleden

Ik word volgende week op 38 weken en 2.dagen ingeleid, ik heb hier An sich geen problemen mee.

2 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik zit p98, zo dadelijk afspraak bij de gynaecoloog waar we vermoedelijk de ...
Ik moet binnen gaan op 30 september 's avonds, waarschijnlijk bevallen op 1 oktober. Ik ben dan 39 weken.

2 maanden geleden

Veel succes dames! Hopelijk allemaal gezonde baby’s en daarna allemaal af van dit vervelende dieet :)

2 maanden geleden

Reactie op Jolienve

Veel succes dames! Hopelijk allemaal gezonde baby’s en daarna allemaal af v ...
Ik ben er vanaf en de baby is gezond. 🙏🏻🥰

2 maanden geleden

Reactie op HS8894

Mag ik vragen op hoeveel weken je bevallen bent en het gewicht van je babytje? 😅

één maand geleden

Reactie op HS8894

Super! Proficiat! Maar hoe weet je dat je er vanaf bent? Moet je binnenkort niet opnieuw een suikertest laten doen?

één maand geleden

Ik ben sinds maandag ik het ziekenhuis voor inleiding, ballon, pilletjes, gel in soort ballon, gel gewoon. Baarmoederhals nu week, maar nog steeds niet op punt, 3 cm maar blijft zo. Vanavond hopelijk beslissing wat er gaan doen. Ik begin de moed hier wat te verliezen. Krampen, geen krampen, enz. Mentaal ff een zwaar momentje 😔 duimen jullie mee?

één maand geleden

Reactie op Seraaa

Ik ben sinds maandag ik het ziekenhuis voor inleiding, ballon, pilletjes, g ...
Oh heftig! Ik moet maandagavond binnen, tenzij het spontaan zou starten. Eerst pilletjes om de baarmoederhals volledig te weken en de dag nadien krijg ik een baxter met hormonen om de weeën op gang te wekken. Dus normaal gezien beval ik op dinsdag 1 oktober.

één maand geleden

Oh heftig! Ik moet maandagavond binnen, tenzij het spontaan zou starten. Ee ...
Ik duim mee met je! Komt wel goed. Ik zat gewoon potdicht down under nog. Zelfs de vroedvrouwen hier hebben ermee te doen. Ik duim op een mooie vlotte bevalling en een goed stukje chocolade erna!

één maand geleden

Reactie op Seraaa

Ik duim mee met je! Komt wel goed. Ik zat gewoon potdicht down under nog. Z ...
Ik had vorige week al 1cm ontsluiting of verkorting van baarmoederhals dus ik hoop dat dat ietske vlotter gaat dan. 😅 Amai. Alle chocolade en vettige snoep en fruitsap. Nog eventjes! 🙌🏻

één maand geleden

Ik had vorige week al 1cm ontsluiting of verkorting van baarmoederhals dus ...
Haha idd, voor we het weten is het van dat 🤣

één maand geleden

Hier alles jammer genoeg nog heel stabiel en ook potdicht 😬 Ik heb de laatste dagen zot veel zin in frietjes, chocolade en ijs 🫣

één maand geleden

Reactie op Seraaa

Haha idd, voor we het weten is het van dat 🤣
Ons zoontje gisteren geboren via keizersnede na 48u inductie. Alles ok met ons. En geen diabetes of problemen bij onze zoon!

één maand geleden

Succes dames!

één maand geleden

Even deze frustratie: al 2 nachten quasi continu wakker door voorweeen. Vanmorgen bij de gynaecoloog en ze ziet dat de voorweeen wel wat rijping van de baarmoederhals geven maar voorlopig nog wel redelijk stabiel. Op echo een eerder kleine baby van 2700 gram en ik krijg de aanbeveling zoveel mogelijk te rusten om haar zo lang mogelijk te laten zitten zodat ‘ze nog kan groeien’. Ben echt teleurgesteld… heb het gevoel dat ik door zo flink mijn suikers onder controle te hebben de baby nu aan de kleine kant is…

één maand geleden

Reactie op Jolienve

Even deze frustratie: al 2 nachten quasi continu wakker door voorweeen. Van ...
Ohhh niet leuk! Je doet dan inderdaad zo je best. Heel dat gedoe er rond ook met prikken, eventueel insuline en opvolging bij dokters en dietisten... Ik hoop hier dat ze kleiner is dan geschat wordt, maar ik vrees ervoor.

één maand geleden

38 + 4, vandaag controle gehad bij de gynaecoloog. Monitor was oké, verhoogde bloeddruk in combinatie met zwangerschapsdiabetes en vocht ophouden aan de benen zorgt toch voor wat bezorgdheid dus ik moet nu 24u lang urine bijhouden en het morgen binnen steken in het labo van.het ziekenhuis en daar ook opnieuw aan de monitor + bloed prikken. Op basis daarvan kan het zijn dat ik morgen, zondag of (zoals al gepland stond) maandagavond ingeleid wordt. Bij het toucheren zaten we nu op ongeveer 2cm tegenover de 1cm van vorige week. Baby werd gemeten op de echo en wordt vandaag geschat op 4kg+... Ik begin hier lichtjes te panikeren. 😅

één maand geleden

Hopelijk gewoon morgen? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat die 2 dagen iets zouden uitmaken? Komt goed, veel courage!! Je bent er bijna!