87 Reacties
9 maanden geleden
Eerste test van maandag, eentje van gister en vandaag. Wij zijn 4 weekjes ver 🥰 zoo gewenst🤍
9 maanden geleden
Reactie op Lorelai
Ok het is begonnen😊nu hopen dat het blijft ‘ plakken’ en geen derde miskra ...
Succes hier ook pril zwanger na 2 miskramen 🤞🤞
9 maanden geleden
Bloedonderzoek was maandag 767 en woensdag 1356 dus het loopt de goede richting uit 🙏🏼🙏🏼👶🏼
9 maanden geleden
goedemorgen! Hier woensdag ook een positieve test op 13dpo en 14dpo, netjes gewacht tot een gemiste menstruatie. In augustus een miskraam gehad op 12 weken en sinds oktober opnieuw aant proberen. ✨🌈 vandaag 4w6d, maandag heb ik bloedafname bij de huisarts, 21/2 eerste afspraak bij de gynaecoloog op 7w2d.
9 maanden geleden
Hoi allemaal! Ik sluit me hier graag aan… Wij zijn sinds november 2021 aan het proberen en hebben in tussentijd 3 vroege miskramen gehad. We zijn sinds december gestart met IUI omdat er geen verklaringen voor gevonden werden. Het lijkt erop dat onze 2de IUI gelukt is… 🥹❤️ Ik zit nog maar op 11dpo, dus hoop dat alles goed blijft gaan. Proficiat aan jullie allen!
9 maanden geleden
proficiat meiden!! hopelijk van ons allemaal vechtertje en blijft gezond zwangerschappen!! let do this together girls we can do it😘😘
9 maanden geleden
Reactie op CV1993
Oh my god, zonet nog eens getest op mijn NOD en ik krijg op de Clearblue 2- ...
2-3 weken is hetzelfde als 0-1 week.
je moet er altijd 2 weken vanaf trekken, ze rekenen allemaal vanaf de start van je cyclus.