87 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Hebben jullie al een datum voor de eerste echo? Ik kreeg daarnet telefoontj ...
Hier is de eerste echo pas op 9+2 weken. Vind dit jammergenoeg erg laat. Ik had er echt graag eentje op 6weken gehad ook. Ik vroeg ook of ik nog bloed moest laten nemen om te kijken of de hcg stijgt en het antwoord was: je bent nu 4 weken met een hcg van 700 dus dat is hoog genoeg. Niet nodig. Hoe raar toch al die verschillen in gynaecologen.

10 maanden geleden

Reactie op HS8894

Hier is de eerste echo pas op 9+2 weken. Vind dit jammergenoeg erg laat. Ik ...
Waw maar 700 op 4w is wel super!! En 9w voor een eerste echo echt laat 馃槦 Ik heb verwachting dat hcg morgen ergens tss 40 en 80 zal zitten aangezien het nog een licht streepje is (loopt gelukkig wel op tov 2 dagen geleden).

10 maanden geleden

Waw maar 700 op 4w is wel super!! En 9w voor een eerste echo echt laat 馃槦 I ...
Ik had ook twee dagen een heel licht streepje. Schrok wel van de waarden. Progesteron stond op 40,5

10 maanden geleden

Ik heb sinds vandaag ook een heel licht streepje. Vorige maand nog een miskraam gehad. Ben nog een beetje bang, maar ook wel blij 馃槉

10 maanden geleden

Reactie op Aline2812

Ik heb sinds vandaag ook een heel licht streepje. Vorige maand nog een misk ...
Super! Duidelijk dat hier veel van ons al een parcours hebben moeten afleggen. Hopelijk deze maand alleen maar positieve vibes 馃馃徎 Ik daarnet bloed laten trekken, ben benieuwd 馃槍

10 maanden geleden

Reactie op HS8894

Hier is de eerste echo pas op 9+2 weken. Vind dit jammergenoeg erg laat. Ik ...
Amai ik ben vandaag 4w en 5d en heb een hcg van 2250 馃檲

10 maanden geleden

Reactie op Jennifer De Greef

Amai ik ben vandaag 4w en 5d en heb een hcg van 2250 馃檲
Ja hallo 馃檲 鈥榯 is goed vertrokken om het zacht uit te drukken haha. Maar wel super!! Ik net mijn uitslag binnen, iets bescheidener met 76 op 4w en 2d. Maar heel blij mee na de biochemische zwangerschap van vorige maand 馃

10 maanden geleden

Ja hallo 馃檲 鈥榯 is goed vertrokken om het zacht uit te drukken haha. Maar we ...
Ze hebben er wel 2 terug geplaatst dus kan mss een tweeling zijn eh

10 maanden geleden

Reactie op Jennifer De Greef

Ze hebben er wel 2 terug geplaatst dus kan mss een tweeling zijn eh
Oh, extra spannend! 馃ぉ

10 maanden geleden

Oh, extra spannend! 馃ぉ
Ja idd 6 februari weer echo 馃グ

9 maanden geleden

Hier ook een positieve test afgelopen zaterdag. Nu bijna 1 week verder 馃

9 maanden geleden

Reactie op JessicaSvea

Hier ook een positieve test afgelopen zaterdag. Nu bijna 1 week verder 馃
Proficiat 馃ぐ馃Ц馃挐

9 maanden geleden

Ik test al 3 dagen positief, normaal zou ik pas morgen of overmorgen mijn menstratie moeten krijgen maar ik test ook al positief op de gewone zwangerschapstesten 馃槉 dinsdag bloed laten trekken en 23 februari eerste echo op 8 weken

9 maanden geleden

Reactie op michelevd

Ik test al 3 dagen positief, normaal zou ik pas morgen of overmorgen mijn m ...
Test je met de action testen?

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Test je met de action testen?
2 dagen met action early en vandaag clearblue early, gewone clearblue, kruidvat gewone test & clairivo 馃槄

9 maanden geleden

Hier sinds eergisteren (nod) ook twee lichte maar wel erg duidelijke streepjes. Nog steeds erg onzeker en voorzichtig blij na twee miskramen. Hopelijk snel een knaltest? zijn er nog mensen bij wie de test nooit geknald heeft? lieve groetjes

9 maanden geleden

Vandaag is mijn NOD en de testen worden alsmaar duidelijker! Dinsdag heb ik een afspraak voor bloedafname. 馃

9 maanden geleden

Allemaal dikke proficiat ik zelf heb ook gisteren positief getest , uitgerekend voor 5 oktober , vijfde kindje op mijn 41

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Allemaal dikke proficiat ik zelf heb ook gisteren positief getest , uitgere ...
Proficiat 鉂わ笍 en welkom hier.

9 maanden geleden

Reactie op Naamingebruik

Hier sinds eergisteren (nod) ook twee lichte maar wel erg duidelijke streep ...
Een lijn is positief, hoe dik die lijn ook is. Eigenlijk maakt die dikte van die lijn zeer weinig uit. Deze keer had ik wel echt een duidelijk test. Mijn hcg stond bij 4weken op 675.