87 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op HS8894
En??
De ene test was vaag streepje maar 2 dagen later heb ik nog eens getest negatief. Vandaag ga ik 2 verschillende testen doen van action😇
10 maanden geleden
Reactie op HS8894
En??
Kijk mijn restultaten
De early en de gewoon van actio´
10 maanden geleden
Ik sluit ook graag aan, deze morgen hele lichte maar duidelijke lijntjes op de testen. Morgen, de 22e, is mijn NOD. De rechthoekige test van kruidvat had ik eerder moeten gaan halen, die zijn echt duidelijk en ook wel wat gevoeliger denk ik. Hier ook ons eerste kindje 🥹 vind het allemaal zo spannend! Was voor mij toch een hele stap om er toch voor te proberen gaan. Wou wel altijd ‘ooit’ kinderen, maar je moet er eens aan beginnen he. Mijn man die 3 jaar ouder is heeft me kunnen geruststellen. Ook het gevoel dat ik wat afscheid moet nemen van mijn huidige lichaam. Precies alsof ik het nooit meer zal terug kunnen bekomen. 🫢
Vorige maand op 4w en 5dagen zijn mijn maandstonden toch doorgekomen dus hoop dat het deze keer wel blijft plakken 🤞🏻 als ik de bevallingsdatum laat uitrekenen kom ik net op 1 oktober. Hoop dat het voor ons allemaal goed mag verlopen en we samen kunnen aftellen ☺️
10 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Ik sluit ook graag aan, deze morgen hele lichte maar duidelijke lijntjes op ...
Proficiat 🙌🏻🤰🧸
Had je vorige maand dan ook een positieve test toen je menstruatie er toch nog door kwam?
Ik begrijp wat je bedoeld, ik vond mezelf altijd te jong om kinderen te hebben. Ik word er binnenkort 30😅 mijn man is 6jaar ouder dus het werd eens tijd. Super blij dat we de stap gezet hebben. 💝
10 maanden geleden
Vandaag 4+3 zwanger 🥰 (hopenlijk een blijvertje na 2 miskramen)
10 maanden geleden
Reactie op HS8894
Proficiat 🙌🏻🤰🧸
Had je vorige maand dan ook een positieve test toen je m ...
Ja op mijn NOD had ik een positieve test (waaronder een digitale van clearblue), op 4w2 bloed laten trekken en hcg stond toen op 36. 3 dagen later zijn mijn menstruaties doorgekomen. Vind het ergens dubbel om het echt een miskraam te noemen, ik ben maar 4 dagen ‘zwanger’ geweest. Een biomedische zwangerschap is dat zeker? En was ook de eerste maand dat we via ovulatietesten probeerden, dus vond het al een mirakel dat het zo snel lukte. Alleszins toch blij dat mijn lichaam zich snel herpakt heeft en ik vrij snel terug een eisprong had (eigenlijk maar 3 dagen later mocht ik nooit zwanger zijn geweest en de normale cyclus had gevolgd). Dus was daar al heel blij mee en nu zeker dat het deze maand voorlopig ook weer lukt 🤞🏻 Ik ben vorige week 29 geworden dus we zitten in hetzelfde schuitje 😜. We zijn 11 jaar samen, zijn getrouwd in september en toch schrok ik lichtjes dat mijn man er nu wel aan wou beginnen. Moest er even aan wennen maar ben er klaar voor! (Denk ik? 😅). Zijn jullie al een tijdje bezig voor een kindje?
10 maanden geleden
Ja op mijn NOD had ik een positieve test (waaronder een digitale van clearb ...
Ik bedoel biochemische zwangerschap* 🫢
10 maanden geleden
Reactie op HS8894
Proficiat 🙌🏻🤰💝 ik hoop voor je mee. Hier ook positief na een miskraam e ...
Had donderdag bloedafname mijn hcg stond 224 en progesteron 17.4 🤞🤞🤞
10 maanden geleden
Reactie op Jennifer De Greef
Vandaag 4+3 zwanger 🥰 (hopenlijk een blijvertje na 2 miskramen)
Proficiat! Zo’n mooie oplopende testen, hoop dat ik komende dagen ook zo’n evolutie zie in mijn testen 🤞🏻 de 17e was je NOD dan wrs?
10 maanden geleden
Proficiat! Zo’n mooie oplopende testen, hoop dat ik komende dagen ook zo’n ...
Nee normaal de 19de pas maar aangezien ik al zo mooie testen had ben ik al vroeger gegaan 🙈
10 maanden geleden
Hebben jullie al een datum voor de eerste echo? Ik kreeg daarnet telefoontje dat ik 10 februari mag gaan. Vind het nog vrij snel! Ga morgen bloed laten nemen, volgende week ook om te zien of het goed stijgt en de week erna is het al de eerste echo 🙌🏻
Nu wel hopen dat ik de afspraak niet zal opnieuw zal moeten annuleren 🤞🏻