9 Reacties

9 maanden geleden

Als het bloeden blijft aanhouden is dit niet altijd een goed teken maar best even afwachten wat je arts zegt

9 maanden geleden

is het vers bloed (helderrood) of eerder oud bloed(bruin)? mogelijks een gesprongen adertje ofzo. Sowieso even luisteren wat je gynae of huisarts zegt.

9 maanden geleden

Ik! Vanaf 4 dagen na men positieve test bruin/roze bloedverlies. Op 6 weken echt 2 grote gutsen bloed. Was zeker van een miskraam. Blijkt nu een groot hematoom te zijn, vruchtje groeit voorlopig wel flink verder 🤞

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

is het vers bloed (helderrood) of eerder oud bloed(bruin)? mogelijks een ge ...
Is helderrood bloed is al bezig van deze ochtend en is nog niet gestopt blijft wel helderrood

9 maanden geleden

Reactie op mmmy

Ik! Vanaf 4 dagen na men positieve test bruin/roze bloedverlies. Op 6 weken ...
Het bloeden is al bezig van deze ochtend en is nog niet gestopt bij mij is het echt helderrood bloed

9 maanden geleden

Reactie op natacha-niels

Is helderrood bloed is al bezig van deze ochtend en is nog niet gestopt bli ...
Ik zou gewoon de onderzoeken van morgen afwachten , bloed de eerste periode is niet automatisch meteen een miskraam als je alle websites moet geloven. Het kan ook ouder innesteling bloed zijn dat er nu pas uit komt. Dus helaas moet je nog even afwachten tot morgen maar bloedname is niet alles, heb je al contact gehad met een gynaecoloog?

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik zou gewoon de onderzoeken van morgen afwachten , bloed de eerste perio ...
Nee nog geen contact gehad met gynecoloog aangezien het nog maar geel pril is/was. Ging ik pas volgende week contact opnemen met gynecoloog

9 maanden geleden

16/2 positieve zwangerschapstest: Hcg van 40. Zelfde avond hevig beginnen bloeden t/m vandaag. Echt veel bloed verloren dus vreesde voor het ergste. Vandaag nieuwe bloedname gehad: Hcg gestegen tot 86. Het kan nog alle kanten op zei de vroedvrouw. Spannend afwachten dus. Woe nieuwe bloedname. Zelf al 2 miskramen gehad en in november een zwangerschap die na 2 dagen ook plots eindigde. Bloed is altijd de hel. Toch hoop ik dat het deze keer goedkomt. Ik probeer er vooral rustig onder te blijven en te manifesteren dat het deze keer goed komt. Veel succes! 🍀🤞

9 maanden geleden

Mijn dokter liet me weten dat bloedingen bij zwangere vrouwen wel vaker voorkomen en dat dat niet altijd sowieso iets negatiefs is. Ze vertelde me dat 1 dag bloeden normaal kan zijn. Als het langer dan een dag zou aan houden, dan zou je wel best even naar arts of spoed gaan. Ik denk dat het dus best is om het met je huisarts samen te bekijken!