20 Reacties

9 maanden geleden

馃

9 maanden geleden

Dat ziet er zeker positief uit. alvast proficiat! 馃槈

9 maanden geleden

Proficiat 馃グ鉂わ笍

9 maanden geleden

Hoeveel dagen voor je nod deed je de test?

9 maanden geleden

Ik vind dat echt niet zo duidelijk hoor o vroeg testen, kans is er altijd dat je volgende keer niets ziet, te vroeg testen is echt niet nodig en bezorgt u alleen maar zenuwen

8 maanden geleden

Test was 4 dagen voor NOD en was dus wel degelijk hartstikke positief. De zwangerschap hebben we nu moeten afbreken omwillen van CMV infectie

8 maanden geleden

Reactie op KllyD

Test was 4 dagen voor NOD en was dus wel degelijk hartstikke positief. De z ...
Sterkte!

8 maanden geleden

Reactie op KllyD

Sterkte 鉂わ笍 kan je nu opnieuw zwanger worden mits dit virus niet uit je lichaam gaat?

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Sterkte 鉂わ笍 kan je nu opnieuw zwanger worden mits dit virus niet uit je lich ...
Denk het wel, voordeel is dat je er dan immuun aan bent dus je moet minder oppassen voor speeksel van kleine kindjes.

8 maanden geleden

Reactie op KllyD

Mag ik vragen hoe je wist dat je Een cmv infectie had opgelopen?鈽癸笍

8 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Mag ik vragen hoe je wist dat je Een cmv infectie had opgelopen?鈽癸笍
Bloedanalyse normaal gezien, daar testen ze op CMV, toxoplasmose, HIV en Hepatitis.

8 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Bloedanalyse normaal gezien, daar testen ze op CMV, toxoplasmose, HIV en He ...
Zo erg馃槪 ik ben nu 9 weken ver en ik ben ook zo bang vr cmv besmetting. Mijn dochtertje komt dan kusjes geven met haar snottebellen..

8 maanden geleden

Reactie op mommytobek

Zo erg馃槪 ik ben nu 9 weken ver en ik ben ook zo bang vr cmv besmetting. Mij ...
Ja zelfde hier.. dit weekend nog een extreme 茅茅ndagsverkoudheid gehad. Volgende week woensdag heb ik NIPT test, ik ga vragen of ze zeker ook nog eens op CMV willen testen..

8 maanden geleden

Ja zelfde hier.. dit weekend nog een extreme 茅茅ndagsverkoudheid gehad. Volg ...
In denk dat ik ook nog eens ga vragen voor een bloedonderzoek.. maar wat kunnen ze doen dan als je ziet dat je het idd opgelopen hebt..

8 maanden geleden

Reactie op mommytobek

In denk dat ik ook nog eens ga vragen voor een bloedonderzoek.. maar wat ku ...
In de meeste gevallen is er niets aan de hand of een kleine afwijking ergens, in de ergste gevallen zijn de afwijkingen zo groot dat er moet besloten worden de zwangerschap af te breken.

8 maanden geleden

In de meeste gevallen is er niets aan de hand of een kleine afwijking ergen ...
En kunnen ze dat dan ook checken hoe ernstig de afwijking is? Hoh ben er zoooo bang vr

8 maanden geleden

Reactie op mommytobek

En kunnen ze dat dan ook checken hoe ernstig de afwijking is? Hoh ben er zo ...
Op een echo wel, ja. Ik vermoed dat ze dat rond 12 weken samen met de nekplooimeting doen en NIPT test

6 maanden geleden

Reactie op mommytobek

En kunnen ze dat dan ook checken hoe ernstig de afwijking is? Hoh ben er zo ...
Ik had heel wat opties: * Zwangerschap afbreken * Wachten tot 12w echo of daar al iets te zien is en dan pas afbreken * Wachten tot op 20 w voor vruchtwaterpunctie De kans op ernstige afwijkingen zijn groter in begin van zwangerschap, vandaar de keuze

6 maanden geleden

Reactie op HS8894

Sterkte 鉂わ笍 kan je nu opnieuw zwanger worden mits dit virus niet uit je lich ...
Ik mag 3 maand niet zwanger worden, daarna zijn de immuniteitswaarden hoog genoeg om terug veilig zwanger te worden 馃崁