6 Reacties

één maand geleden

Ik had hetzelfde 10tal dagen na mijn keizersnede, toen de draadjes net een paar dagen losgeknipt waren. Er zat ook een infectie op en het is uiteindelijk heel snel gebeterd met antibiotica. Na 24u a 36u liep er al heel wat minder vocht uit. Nu moet ik het nog verzorgen door het 2 maal daags te ontsmetten met hibidil en omdat het nog wat vochtig is er daktozinzalf op te doen. Ik zou swz zeggen van nog eens naar de dokter te gaan en antibiotica te vragen.

één maand geleden

Reactie op AngstlozeVogel769794

Ik had hetzelfde 10tal dagen na mijn keizersnede, toen de draadjes net een ...
Ja heb ondertussen via de zelfstandige vroedvrouw die aangaf met de gynaecoloog contact op te nemen. Daar mag ik deze namiddag naartoe. Mijn huisarts vond antibiotica niet nodig zolang ik geen koorts heb.

24 dagen geleden

Reactie op ErikaK88

Ja heb ondertussen via de zelfstandige vroedvrouw die aangaf met de gynaeco ...
Hoe is het nu verder met je ? Wat zei de gyneacoloog?

23 dagen geleden

Reactie op Vrhyn

Hoe is het nu verder met je ? Wat zei de gyneacoloog?
Ja helaas zeer veel wondvocht, wonde is door de druk opengegaan. Ik moet nu zware dosissen antibiotica en wondverzorging thuisverpleging. Helaas door de antibiotica is mijn borstvoeding qua productie gekelderd. Moet dus kolven en bijvoeden met flesvoeding. Gelukkig dat ik een goede vroedvrouw heb die tevens lactatiekundige is en mij supplementen gaf die wel al effect hebben.

23 dagen geleden

Reactie op ErikaK88

Ja helaas zeer veel wondvocht, wonde is door de druk opengegaan. Ik moet nu ...
Ohjeetje wat heftig om te horen 😞 Hopelijk is het snel beter. Och dat is vervelend dat je productie gekeldert is 😞 kan je geen borstvoedingsthee drinken ter ondersteuning? Toch best pittig voor je allemaal! Hoe voel je je zelf zo?

23 dagen geleden

Reactie op Vrhyn

Ohjeetje wat heftig om te horen 😞 Hopelijk is het snel beter. Och dat is v ...
Ja die thee drink ik zowiezo al. Ik heb nu extra supplementen van de vroedvrouw gekregen op te helpen deze geven al wel effect na 1 dag. En verder ja zoveel mogelijk kolven om te stimuleren.