31 Reacties
2 maanden geleden
Is iets nieuws sinds dit jaar. Je jaarlijks verlof mag je meenemen naar vo ...
Ja toch! M’n werkgever (ocmw rusthuis) zegt dat dit niet zo is. Maar ik kan dat moeilijk geloven. Daarom dat ik naar het syndicaat heb gebeld en zij vertellen mij dat ik dat wel mag meenemen naar volgend jaar.
2 maanden geleden
Reactie op gaelle98
Ja toch! M’n werkgever (ocmw rusthuis) zegt dat dit niet zo is. Maar ik kan ...
Ja mijn werkgever is daar ook nie van op de hoogte. Ze gaan het navragen
2 maanden geleden
Reactie op gaelle98
Ja toch! M’n werkgever (ocmw rusthuis) zegt dat dit niet zo is. Maar ik kan ...
Ik heb hier ook voor geïnformeerd omdat ik door de werkverwijdering niets heb opgenomen van vakantie dit jaar. In theorie kan je het overzetten naar volgend jaar, maar uit wat ik begreep houdt dat in de praktijk in dat je het dit jaar gewoon laat uitbetalen in december en dat je dan volgend jaar recht zou hebben om die dagen als onbetaald verlof op de nemen. Vind het raar, maar dat is hoe de vakbond het mij uitlegde.
2 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Ik heb hier ook voor geïnformeerd omdat ik door de werkverwijdering niets h ...
Ik heb begin dit jaar 6dagen genomen. En mijn werkgever betaald niet uit.. maar volgens acv heb je zwz recht op 20dagen/jaar en die mag je meenemen naar volgend jaar. Acv vertelde dat dit wel van werkgever kan afhangen & ze hun eigen regelment daarond kunnen maken, maar ze moeten wel de wettelijke richtlijnen volgen. Dus ben benieuwd 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op gaelle98
Ik heb begin dit jaar 6dagen genomen. En mijn werkgever betaald niet uit.. ...
Das iets nieuws sinds 2024 ze moeten het volgen.
2 maanden geleden
Das iets nieuws sinds 2024 ze moeten het volgen.
Heb deze van me vakbond gekregen
2 maanden geleden
Reactie op gaelle98
Dankjewel!! Zal zeker eens de site bezoeken & zelf doorsturen naar m’n ...
Mo je moet wel aan de ziekebondstaan he ik heb briefje van huisdokter sinds dak 1maand zwanger ben tot 1 week voor de bevalling.