69 Reacties

6 maanden geleden

Mij moet je sws niet als voorbeeld nemen. İk ben te perfectionist en koop t ...
Ik ben ook zo! Net hetzelfde 😅 6 maanden zwanger nu ongeveer en we hebben alles al in huis 🙈 Ik wil ook echt enkel Mustela en dergelijke. Geen Zwitsal of Kruidvat. 🤭

6 maanden geleden

Dankjewel voor alle fotootjes!!

6 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Ik ben ook zo! Net hetzelfde 😅 6 maanden zwanger nu ongeveer en we hebben ...
İk ook 🙈🙈🙈 maar hoop dat goed is voor hem omdat ikzelf droge huid heb

6 maanden geleden

Ik heb 90% van alle producten die ik op voorhand kocht nooit gebruikt bij mijn eerste kindje. 😅 Met de ervaring van een eerste zijn wij trouwens fan van het merk Naif. Ruikt heel lekker en is heel zacht voor gevoelige huidjes. Voor de rest misschien wat van de babylijn van Rituals als ik dat nog ergens kan vinden en ook wel fan van de olie van Zwitsal. Maar daar heb ik nog genoeg van over om te herbruiken.

6 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik heb 90% van alle producten die ik op voorhand kocht nooit gebruikt bij m ...
Naif vind ik een beetje kostelijk 🙈🥺

6 maanden geleden

Bijvoorbeeld voor zonnebescherming hebben wij deze voor ons kindje van Naif

6 maanden geleden

Bijvoorbeeld voor zonnebescherming hebben wij deze voor ons kindje van Naif ...
Heb je over dit van rituals? İk zoek nog zo iets kleins voor te beginnen zonder parfum zeker de eerste 40 dagen

6 maanden geleden

Naif vind ik een beetje kostelijk 🙈🥺
Snap ik. Is ook zeker een investering.

6 maanden geleden

Heb je over dit van rituals? İk zoek nog zo iets kleins voor te beginnen zo ...
Ja, ik heb van mijn favoriete bodylotion gewoon wel een grotere versie ipv de mini set. Deze producten gebruiken we onder andere in de douche/bad en erna.

6 maanden geleden

Ja, ik heb van mijn favoriete bodylotion gewoon wel een grotere versie ipv ...
Bedankt voor de tip van rituals! Wist niet eens dat er iets bestond voor baby’s

6 maanden geleden

En voor de rest kregen wij in het ziekenhuis een volledige set van Galenco mee + ook als cadeau gekregen van mijn moeder, dus dat de eerste maanden ook gebruikt. Voor de rest ligt dit nog allemaal in de schuif. Rechtsonder dat blauwe doosje zijn citronella stickers je kan plakken in de buurt of op het bedje en die weren muggen op. De tube die erop ligt is een verzachtende aloe vera gel voor insectenbeten.

6 maanden geleden

En voor de rest kregen wij in het ziekenhuis een volledige set van Galenco ...
Die weren muggen af*

6 maanden geleden

En voor de rest kregen wij in het ziekenhuis een volledige set van Galenco ...
Die doosje heb ik gezien. İk heb nu enkel mustela muggenmelk maar puur om mustela te vervolledigen. Tegen muggen zal ik nog zeker 6 maanden tijd hebben 🥰

6 maanden geleden

İk ook 🙈🙈🙈 maar hoop dat goed is voor hem omdat ikzelf droge huid heb
Bij Mustela heb je ook een lijn voor een droge huid én ook eentje vr een atopische huid

6 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Bij Mustela heb je ook een lijn voor een droge huid én ook eentje vr een at ...
İnderdaar maar wou niet direct beginnen met droge huid 🥲

6 maanden geleden

Vanwaar de keuze voor Mustela? Ik ken het merk eigenlijk niet goed. Is het anders/beter dan bijvoorbeeld zwitsal of galenco?

6 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Vanwaar de keuze voor Mustela? Ik ken het merk eigenlijk niet goed. Is het ...
Waarom ik voor mustela ga kiezen. Komt eigenlijk door mijn vriendin zij gebruikt deze lijn nadat ze testers heeft gekregen van het ziekenhuis en ze hebben haar kindje ook ermee gewassen en is ze verder gegaan met deze lijn. Voor mij is het mijn eerste kind en ik was sowieso niet van plan om zwitsel te gebruiken

6 maanden geleden

Reactie op Karen_86

Vanwaar de keuze voor Mustela? Ik ken het merk eigenlijk niet goed. Is het ...
Uit ervaring vind ik dit de beste productjes. Ik ben anti Zwitsal en Kruidvat enzo omdat daar heel veel chemische brol in zit. Mustela is vr 98% natuurlijk

6 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Uit ervaring vind ik dit de beste productjes. Ik ben anti Zwitsal en Kruidv ...
Je hebt bij Mustela ook echt àlles. Niet alleen een standaard mijn maar ook voor kindjes die allergisch reageren, gevoelige huid, atopische huid etc… En per lijn heb je echt alle productjes. Bij andere merken hebben ze wel eens iets vr het gevoelige huidje maar telkens altijd heel beperkt

5 maanden geleden

Dit zijn ongeveer de producten die ik heb gekocht zoals ik zei ik ben perfo ...
Ik heb exact dezelfde. 😅