20 Reacties

2 maanden geleden

Denk dat al die zaken wel goed zijn hoor. In he hier nog tetradoeken van toen ik zelf een baby was die nog steeds goed zijn. Elk merk is goed hoor.

2 maanden geleden

Ik ben persoonlijk heel tevreden van de tetradoeken van Liewood. Wel aan de prijzige kant. Heb er zo denk ik 4 en voor de rest allemaal van Jollein, Hema, Zeeman, ... Die van Liewood zijn wel degenen waar ik het snelste naar grijp.

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Denk dat al die zaken wel goed zijn hoor. In he hier nog tetradoeken van to ...
Daar ben ik nie mee akkoord. Neem het nie verkeerd op maar zeeman, c&a, h&m ... slechte kwaliteit. Ik betaal liever wa meer en goeie kwaliteit. Mo das elk zijn mening he

2 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik ben persoonlijk heel tevreden van de tetradoeken van Liewood. Wel aan de ...
Mercie zal eens opzoeken want zeeman enzo ben ik nie content van. Hema vindt ik wel goed.

2 maanden geleden

Doomoo heb ik ook graag

2 maanden geleden

Daar ben ik nie mee akkoord. Neem het nie verkeerd op maar zeeman, c&a, ...
Nujah je gebruikt dat vaak alleen in het begin en later niet meer. Dus ik zie ook weinig nut om super dure te kopen waar je later nog weinig mee bent. Ik merk weinig van slechte kwaliteit en heb er van de hema bij gekocht en van de carrefour,… ( zonder merknaam dus). Belangrijkste is dat je ziet waaruit ze gemaakt zijn( dat maakt de kwaliteit) en als je ze correct verzorgd ( juiste temp wassen ect) dan houd je ze lang genoeg. En ps zeeman verkoopt ook liewood en die staan er nogsteeds na al die jaren om bekend van goede kwaliteit te zijn. Je moet wel zien wat je koopt( welke materialen het gemaakt is en dat verschilt veel in “kwaliteit “)

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Nujah je gebruikt dat vaak alleen in het begin en later niet meer. Dus ik ...
Ik gebruik het nog steeds voor me dochter van 6 jaar. Als ze spaghetti eten ofzo supper handig , die van 1m20 supper handig om te gaan zwemmen enzo ik gebruik het heel vaak,voor alles eigenlijk.... Maar het merk die ik kocht bestaat nie meer. Daarom mijn vraag.

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik mag die vraag toch stellen en kopen wa ik wil? Ik weet heel goed hoe ik witte katoenen tetradoeken moet wassen. En droogkast komen ze bij mij niet in. Ik weiger dit te kopen!!!

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Wait what? Liewood bij Zeeman? 🤔😅 Echt?!

2 maanden geleden

Da geloof ik echt nie!

2 maanden geleden

Ik mag die vraag toch stellen en kopen wa ik wil? Ik weet heel goed hoe ik ...
Je mag die vraag zeker stellen! Zoals te lezen is, heb je al enige ervaring met tetradoeken. Voor sommige (zoals mij) is dit alles volledig nieuw en dus een interessante topic om te volgen. Trek je bepaalde opmerkingen en commentaar dus niet aan ;)

2 maanden geleden

Reactie op Gode24

Je mag die vraag zeker stellen! Zoals te lezen is, heb je al enige ervaring ...
Danku wel! Vindt deze supper handig zowel de kleine als de grootere. En iedereen moet kopen wa hij wilt. Die liewood zal ik eens uittesten! Er zijn zoveel merken da je op den duur nie weer wat. En 100%katoen zijn de beste da weten de meeste mensen wel.

2 maanden geleden

Zwangerschapsdementie hier( veel last van). Ik wou gewoon schrijven dat die van de zeeman wel goed vind. Het is ieders keuze en ervaring he wat goed is en watniet.

2 maanden geleden

Ik mag die vraag toch stellen en kopen wa ik wil? Ik weet heel goed hoe ik ...
Zeg ik dat jij die vraag niet mag stellen? Ik vindhet alleen raar datje hier duidelijk aangeeft welke jij goed vind. Je vraagt advies en ik geef aan wat ik zelf goede kwaliteit vind? Hoezo doe ik dan iets mis in mijn reactie? Je vraagt advies, ik geef advies op mijn ervaring. Laatste keer dat ik nog reageer dan als je dat klaarblijkelijk fout opneemt of opneemt als commentaar!!

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Zwangerschapsdementie hier( veel last van). Ik wou gewoon schrijven dat die ...
Hahhaha, ken ik alles van. Ik had onlangs een bundel gekocht op Vinted en wou een paar euros onder de prijs bieden. Krijg ik nadien een berichtje. "Oei, ik denk dat er iets misgegaan is..." Bleek dat ik meer had geboden dan de normale prijs voor het bundel kledij. 😂 Liewood is wel echt een fijn merk maar over het algemeen veel te duur naar mijn mening. Jasjes en dergelijke koop ik er enkel van in uitverkoop. (En vaak op de groei)

2 maanden geleden

Persoonlijk vind ik die van Liewood en Mushie wel het meest duurzaam. Deze blijven lang zacht. Maar uiteraard hebben die ook wel een prijskaartje. 😉 Ik zet ze eerder op de geboortelijst, mensen kopen dat wel graag als extraatje. 😀 Als swaddle (grote tetradoek) zou ik die van Mushie aanraden. Daarnaast heb ik er ook van Hema en Zara.

2 maanden geleden

Idem!

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Zeg ik dat jij die vraag niet mag stellen? Ik vindhet alleen raar datje hie ...
Ik denk da je me vraag nie goed leest? Ik vraag goeie merken want ik vindt kwaliteit belangrijk omda ik het heel lang gebruik! Jij antwoordt alles is goed omda je het nie lang gebruikt. Jij misschien andere mensen gebruiken het wel langer. En liewood in de zeeman da zou ke willen zien... toch bedankt om te antwoorden. Mvg...

2 maanden geleden

Ik vond deze van Mythos heel goed, saai en wit maar wel zacht en goed van kwaliteit. https://www.thelittleones.be/product/mythos-hydrofiele-doeken-wit-70-x-70-cm/?utm_source=Google%20Shopping&utm_campaign=Copy%20Google%20shopping%20-%20var%20products&utm_medium=cpc&utm_term=64062&gad_source=1&gbraid=0AAAAAClj3EF4qrsF2y6SE0U9bJRA2DsCp&gclid=CjwKCAjw8rW2BhAgEiwAoRO5rDvK6Injwag0wbgjzkzYRuIdyEmpQz6giIpRJylnBeZzYrMHQsb1UhoCssEQAvD_BwE

2 maanden geleden

Reactie op Jolienve

Ik vond deze van Mythos heel goed, saai en wit maar wel zacht en goed van k ...
Nee wit is nie saai vindt da juist goed. Merci voor de tip.