10 Reacties

9 maanden geleden

Niet iedereen voelt die eerste weken klachten , niet iedereen voelt de hele zwangerschap klachten

9 maanden geleden

Ik zou nu 6w5d zijn en voel ook zo goed als niets. Eerste weken gevoelige borsten, maar verder niets. Sinds gisteren wel lichtkes misselijk, maar direct begonnen met Navalit dus nu eigenlijk ook geen last meer van.

9 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Ik ben 4w4d dus heel pril en ik had een hcg van 191. Dinsdag ga ik terug om te kijken of het mooi verdubbeld is. Momenteel heb ik echt weinig klachten behalve dan mijn darmen die overhoop liggen (kan ook de stress zijn) en wat vollere borsten. Ik heb in december een miskraam gehad waardoor ik het mentaal heel moeilijk heb met het afwachten en er geen controle over hebben. Ik heb eens rondgehoord en er zijn veel vrouwen die eigenlijk niet echt veel kwaaltjes hebben die eerste weken dus hopelijk zeggen de kwaaltjes niets

9 maanden geleden

Idem hier, ik ben nu 6w maar ook totaal geen klachten. In het begin wat last van hoofdpijn en opgeblazen gevoel, maar dat is sinds een week volledig verdwenen. Mijn hcg was op 4w4d 671 dus perfect normaal. Ergens probeer ik ervan te genieten dat ik geen kwaaltjes heb, maar het zou toch ergens een geruststelling zijn dat alles oké is

9 maanden geleden

Dankjewel allemaal voor jullie antwoorden! Op zich mogen we inderdaad niet klagen van de weinige kwaaltjes dan maar we zullen pas gerust zijn waarschijnlijk als we de eerste echo zien. Veel succes allemaal!

9 maanden geleden

Reactie op Babs10

Idem hier, ik ben nu 6w maar ook totaal geen klachten. In het begin wat las ...
Ik hoop dus dat mijn hcg nog gaat stijgen. Vorige keer steeg die niet goed dus ik ben super bang dat die zo laag blijft of zelfs zakt

9 maanden geleden

Hier 4w6d en ook geen last, buiten iets vollere borsten (maar dat is geen “last”, haha)! I

9 maanden geleden

Ik heb zelf geen enkel symptoom buiten pijnlijke borsten & snel moe & ben 6 weken. Dus no worries!

8 maanden geleden

Reactie op sofiecout

Ik heb zelf geen enkel symptoom buiten pijnlijke borsten & snel moe &am ...
Ondertussen zijn mijn symptomen dus wel gearriveerd🙊🫠

8 maanden geleden

Reactie op sofiecout

Ondertussen zijn mijn symptomen dus wel gearriveerd🙊🫠
Bij mij ook ben 7 weken en gestart met pijnlijke borsten en nu al 2 dagen kotsmisselijk dag en nacht