10 Reacties
9 maanden geleden
Ik zou nu 6w5d zijn en voel ook zo goed als niets. Eerste weken gevoelige borsten, maar verder niets. Sinds gisteren wel lichtkes misselijk, maar direct begonnen met Navalit dus nu eigenlijk ook geen last meer van.
9 maanden geleden
Ik heb hetzelfde. Ik ben 4w4d dus heel pril en ik had een hcg van 191. Dinsdag ga ik terug om te kijken of het mooi verdubbeld is. Momenteel heb ik echt weinig klachten behalve dan mijn darmen die overhoop liggen (kan ook de stress zijn) en wat vollere borsten.
Ik heb in december een miskraam gehad waardoor ik het mentaal heel moeilijk heb met het afwachten en er geen controle over hebben.
Ik heb eens rondgehoord en er zijn veel vrouwen die eigenlijk niet echt veel kwaaltjes hebben die eerste weken dus hopelijk zeggen de kwaaltjes niets
9 maanden geleden
Idem hier, ik ben nu 6w maar ook totaal geen klachten. In het begin wat last van hoofdpijn en opgeblazen gevoel, maar dat is sinds een week volledig verdwenen. Mijn hcg was op 4w4d 671 dus perfect normaal. Ergens probeer ik ervan te genieten dat ik geen kwaaltjes heb, maar het zou toch ergens een geruststelling zijn dat alles oké is
9 maanden geleden
Dankjewel allemaal voor jullie antwoorden! Op zich mogen we inderdaad niet klagen van de weinige kwaaltjes dan maar we zullen pas gerust zijn waarschijnlijk als we de eerste echo zien. Veel succes allemaal!