7 Reacties

8 maanden geleden

Ik had dit ook. Zo wat krampen in mijn onderbuik (zoals bij menstruatie). Sommige dagen wel, sommige dagen niet. Ik heb mijn eerste echo al gehad. Gynaecologe stelde me gerust. Het is de baarmoeder die aan het uitrekken is. En dat zorgt soms voor krampen. Pijnlijke borsten heb ik ook altijd gehad. Hopelijk ben je wat gerustgesteld? Elke zwangerschap is natuurlijk anders 🙏

8 maanden geleden

Idem hier, had ook hevige krampen rond week 4-5 en deze zijn verminderd in week 6. In week 6-7 voornamelijk misselijk. Nu in week 8 heb ik enkel nog last van de vermoeidheid.. ik snap het dat je ongerust bent dat ervaar ik ook. Mijn huisarts zei dat dit volkomen normaal kan zijn dat dit afwisselend is of afneemt en bij iedereen anders is. Mijn HCG blijft wekelijks wel enorm stijgen.. ik vrees dat we tot de eerste echo allemaal heel onzeker zijn en op elk detail letten.. 😞

8 maanden geleden

Reactie op LienWillocx

Ik had dit ook. Zo wat krampen in mijn onderbuik (zoals bij menstruatie). S ...
Hmm dankjewel voor je geruststellende woorden! Het is zo de ommezwaai in de misselijkheid die het hardst opviel, het is zo gek allemaal… nog even volhouden tot dan, bedankt!

8 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Idem hier, had ook hevige krampen rond week 4-5 en deze zijn verminderd in ...
Dankjewel voor je reactie! Mijn HCG hebben ze enkel in het begin 2x getest en nu is het afwachten tot bij de echo… hmm, inderdaad volhouden :( bedankt voor je geruststelling! Fijn om te lezen dat ik niet alleen ben en alle kansen nog open liggen!

8 maanden geleden

Ik had na week 6 ook geen krampen meer ( ondertussen al week 9 en nog steeds niet) wel stevig misselijk

8 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Idem hier, had ook hevige krampen rond week 4-5 en deze zijn verminderd in ...
Volledig hetzelfde. Ik zit nu op week 10 en het is een migraine week. Men beste vriendin had vorige week haar 10de week en had hetzelfde voor.

8 maanden geleden

Hoe ver ben je nu? Mijn symptomen fluctueren ook: enkele dagen super pijnlijke borsten en dan ineens alles terug normaal en zo op en af. Ook de misselijkheid is was 4 weken zeer intens en nu zit er al eens een betere dag of middag tussen. Ik had gisteren plots krampen en druk in mijn onderbuik alsook een beetje bruinverlies. Plots ook veel minder misselijk en géén gevoelige borsten meer. In paniek direct gebeld naar mijn gynaecologe en ik mocht langskomen. Vandaag dan een echo mogen laten nemen en alles zag er goed uit… 💙 als je je echt erg veel zorgen maakt zou ik nogmaals bellen. Een super ongeruste mama is ook niet super.