47 Reacties

6 maanden geleden

Ik dacht het een paar keer te voelen, maar pas aan 17w echt duidelijk, het voelt gewoon als een duw naar buiten bij mij, paar keer op hetzelfde plekje en dan een half uur later op een ander plekje..

6 maanden geleden

İk ben 17 weken zwanger en nog niet gevoeld, zal ook langer duren omdat mijn moederkoek tegen mijn buikwand ligt :(

6 maanden geleden

İk ben 17 weken zwanger en nog niet gevoeld, zal ook langer duren omdat mij ...
Oh , ik weet nog niet waar die van mij juist ligt dus ik zou het niet weten! 3 juni onze 20 weken echo ik hoop tegen dan wel al iets gevoeld te hebben 🙈

6 maanden geleden

Ja mijn placenta ligt inderdaad aan de kant van m'n rug.

6 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Oh , ik weet nog niet waar die van mij juist ligt dus ik zou het niet weten ...
İk weet dit van mijn 16 weken echo

6 maanden geleden

Reactie op Oliviamicia

Ja mijn placenta ligt inderdaad aan de kant van m'n rug.
İk hoop dat mijn placenta zich verplaatst

6 maanden geleden

Ik heb mijn baby gevoel toen ik 15w en 5 dagen was 😍 maar bij tweede zwangerschap is altijd vroeger dan de eerste

6 maanden geleden

İk weet dit van mijn 16 weken echo
Ik heb mijn tussentijdse controles bij de huisarts, ze luistert enkel met een Doppler. De nodige controles doen we wel bij de gynaecoloog dus kan het pas bij de 20 weken echo vragen

6 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Ik heb mijn tussentijdse controles bij de huisarts, ze luistert enkel met e ...
Oh daardoor da’s wel minder ik heb tot nu toe al 3 echo’s gehad

6 maanden geleden

Ik zit nu aan 16w 1d en ik voel dagelijks mijn kleine spruit 😅 Is gelijk ne kikker in de buik 😂🙈

6 maanden geleden

Oh daardoor da’s wel minder ik heb tot nu toe al 3 echo’s gehad
Ja vind het ook wel jammer dat ik heb gekozen daarvoor! Ik stond er niet bij stil in het begin :( Ik heb er nu 2 gehad, ben benieuwd bij de 20 weken dan is het 7 weken geleden dat we hem gezien hebben! 🤩

6 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ik zit nu aan 16w 1d en ik voel dagelijks mijn kleine spruit 😅 Is gelijk n ...
Ooh zo leuk! Ik voel wel “ broebels” om het te verwoorden maar ik kan niet zeggen of het dat is , vind het heel moeilijk om het te onderscheiden 🙈

6 maanden geleden

Ik ben 16w2 en ik voel de baby toch al wel om de paar dagen. Het voelt alsof er gerommeld wordt in mijn buik.

6 maanden geleden

Ik ben 16w3d en ik voel dingen, precies kleine schokjes in mijn buik, maar ben er nog niet 100% van overtuigd dat het echt de baby is dus ik wacht nog even af. Gisteren wel bij we vroedvrouw geweest en met dr Dopplr geluisterd en dan konden we de baby horen schoppen 😂

6 maanden geleden

Ik ben rond 16 weken beweging beginnen voelen en vandaag 18w voor het eerst duidelijk

6 maanden geleden

Reactie op kamsif

Ik ben 16w3d en ik voel dingen, precies kleine schokjes in mijn buik, maar ...
Jwl da is dq

6 maanden geleden

Hier eerste gevoel op 16W (wel 2de kindje). In het begin zaten daar wel meerdere dagen tussen vooraleer ik ze nog eens voelde.

6 maanden geleden

Hier ligt die ook tegen de buik vroedvrouw zei idd dat het dan iets langer duurde voordat je de baby voelt.

6 maanden geleden

Ik ben 18 weken en zou niet weten wat ik moet voelen. Is btw ook mijn eerste

6 maanden geleden

Vanaf 17 weken de eerste plopjes. Nu sinds 18.5 echt duidelijke schoppen de hele dag door en sinds 19 weken ook langs buiten goed te zien en te voelen.