13 Reacties
8 maanden geleden
Ik kom er net van. 9weken en 6d vandaag en 1e afspraak gehad met de vroedvrouw.
Ze maakt nog een echo en geeft info over toxoplasmose, de verschillende onderzoeken en testen die gaan komen, kan zorgen voor voorschrift medicatie indien nodig..
Ze zei ook dat de gynaecoloog de vlgde x zou vragen of ik wil meewerken aan een onderzoek om de kans op zwangerschapsvergiftiging vroegtijdig op te sporen (40 euro), spreekt over vitamines, wat er allemaal gebeurt in je lichaam waardoor je zo moe bent, dat je er niks kan aan doen als je een miskraam krijgt..
8 maanden geleden
Reactie op Wiam2001
Je kan dus effectief een echo vragen?馃ス
Ja ze zei dat ze dat standaard deed, ik was wel deze week maandag al geweest vr de allereerste echo dus nu vroeg ze wel of ik dat nog wou, zo dicht op elkaar. Heb natuurlijk ja gezegd. Dat was int olv in Aalst. Ik zag dat je ook uit de buurt bent.
8 maanden geleden
Bij mijn eerste zwangerschap had ik mijn eerste gesprek rond 20 weken en dat was puur kennismaking eigenlijk, na de bevalling is ze int ziekenhuis komen helpen met de borstvoeding en nadien ook 6x aan huis geweest om te controleren of baby het goed deed en of ik goed aant genezen was.
8 maanden geleden
Reactie op Wiam2001
Ja indd k woon zelf in Aalst en ga naar het ASZ
In het olv doen ze standaard ook een echo bij de vroedvrouw (donderdag zekf geweest) maar in het asz niet heb ik gehoord. Maar je mag het wel vragen normaal. Een vriendin van mij gaat daar en vroeg het en kreeg toch een echo 馃槈