13 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben vandaag geweest, is gewoon een overloop van wat er allemaal komt enzo 鈽猴笍 informatie over vaccins voor jezelf etc

8 maanden geleden

Amai dat is snel! Ik heb deze afspraak pas wanneer ik in het midden van de zwangerschap zit 馃

8 maanden geleden

Reactie op EnnahJL

Amai dat is snel! Ik heb deze afspraak pas wanneer ik in het midden van de ...
Bij mij was er per geluk een plaatsje vrijgekomen gisteren toen ik alle andere afspraken vast legde, anders moest ik ook tot eind mei wachten 馃槄 beetje geluk gehad denk ik

8 maanden geleden

Ik kom er net van. 9weken en 6d vandaag en 1e afspraak gehad met de vroedvrouw. Ze maakt nog een echo en geeft info over toxoplasmose, de verschillende onderzoeken en testen die gaan komen, kan zorgen voor voorschrift medicatie indien nodig.. Ze zei ook dat de gynaecoloog de vlgde x zou vragen of ik wil meewerken aan een onderzoek om de kans op zwangerschapsvergiftiging vroegtijdig op te sporen (40 euro), spreekt over vitamines, wat er allemaal gebeurt in je lichaam waardoor je zo moe bent, dat je er niks kan aan doen als je een miskraam krijgt..

8 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Ik kom er net van. 9weken en 6d vandaag en 1e afspraak gehad met de vroedvr ...
Je kan dus effectief een echo vragen?馃ス

8 maanden geleden

Ik kreeg geen echo. Was vooral uitleg over toxoplasmose, cmv, gezonde voeding, waarvoor je moet opletten, vaccins,... 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Je kan dus effectief een echo vragen?馃ス
Ja ze zei dat ze dat standaard deed, ik was wel deze week maandag al geweest vr de allereerste echo dus nu vroeg ze wel of ik dat nog wou, zo dicht op elkaar. Heb natuurlijk ja gezegd. Dat was int olv in Aalst. Ik zag dat je ook uit de buurt bent.

8 maanden geleden

Reactie op Hallo678

Ik kreeg geen echo. Was vooral uitleg over toxoplasmose, cmv, gezonde voedi ...
Ja ik ook niet , wel spijtig

8 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik mijn eerste gesprek rond 20 weken en dat was puur kennismaking eigenlijk, na de bevalling is ze int ziekenhuis komen helpen met de borstvoeding en nadien ook 6x aan huis geweest om te controleren of baby het goed deed en of ik goed aant genezen was.

8 maanden geleden

Reactie op A_Lies

Ja ze zei dat ze dat standaard deed, ik was wel deze week maandag al gewees ...
Ja indd k woon zelf in Aalst en ga naar het ASZ

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Ja indd k woon zelf in Aalst en ga naar het ASZ
In het olv doen ze standaard ook een echo bij de vroedvrouw (donderdag zekf geweest) maar in het asz niet heb ik gehoord. Maar je mag het wel vragen normaal. Een vriendin van mij gaat daar en vroeg het en kreeg toch een echo 馃槈

8 maanden geleden

Reactie op klaartje02

In het olv doen ze standaard ook een echo bij de vroedvrouw (donderdag zekf ...
Dan ga ik het sws eens vragen 馃ス Dank u wel 馃槉

8 maanden geleden

Mijn afspraak met de vroedvrouw was een kennismaking, de nip test en de vraag of ik na de bevalling nog beroep wil doen op een vroedvrouw. Ze zei dat ik haar nog eens ging zien met de suikertest en nog eens voor een controle op 30 weken. Meer was het niet.