24 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Wij zitten ongeveer in hetzelfde verhaal dan. Ik wens je alle geluk alvast ...
Voor jou ook ♥️

9 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik heb intussen 2 miskramen achter de rug na een gezonde dochter. Vorige zwangerschap (miskraam 2) was ik meteen onrustig, er zeker van dat het niet goed zat. Deze keer ben ik er veel rustiger in. Vorige week had ik wel kort bruinverlies en even afnemende symptomen dus toen dacht ik wel dat ik het kwijt was. Dat heb ik gelukkig snel van me kunnen afzetten. Ik hoop dat ook deze keer mijn intuïtie juist zit 😊 Ik ga echt (blijven) proberen er positief in te staan en met gezonde stress naar de eerste echo te gaan. Die heb ik deze keer bewust pas om 8w5d gepland zodat ik niet tussen hoop en wanhoop moet zweven, wat vorige keer helaas wel zo was. Dus ik snap je angst, het is moeilijk om dat los te laten. Kan je er met iemand over praten? Bij mij heeft mijn psychologe mij veel goede dingen aangeleerd. Sporten helpt hier ook - al ben ik nu even te misselijk 😂 Mijn arts sprak ook over een app die de Moonbird nabootst om je tot rust te brengen. Veel succes!!

9 maanden geleden

Heel herkenbaar 💕! Hier 4 miskramen op een jaar tijd (in week 5, 6, 7 en 11). Momenteel 7w+4d zwanger en geen moment rust. In week 6 had ik plots geen gevoelige borsten meer en was ik in de overtuiging dat het misliep. Gelukkig mocht ik langskomen bij de gyn en was er een mooi vruchtzakje te zien. Sindsdien gaat de gevoeligheid van de borsten op en af maar wel elke dag van ‘s ochtends tot ‘s avonds kotsmisselijk… tot vandaag. Weer helemaal in paniek omdat die klachten wegvallen - ook al heb ik gisteren een kloppend hartje op de echo gezien. Nu nog wachten tot 4 maart voor de volgende echo. Zeker bij een eerdere miskraam ben je heel alert op: “oei, het is toch niet misgegaan”. Jammer dat dat onbezonnen gevoel er niet meer bij is. Veel succes 💛