12 Reacties

4 maanden geleden

Borstcompressen vind je normaal gezien in de grotere supermarkten bij de babyspullen. Is op zich wel normaal dat dit al op gang komt. Zelf nog wel niet meer dan wat korstjes of afscheiding gehad.

4 maanden geleden

Hey, ik heb dit sinds een 21 weken al. Ik heb het af en toe en tot nu toe geluk gehad dat het vooral gebeurde als ik thuis was. Heb nu net wasbare zoogcompressen besteld op bol.com. Mijn gynaecoloog zei dat dit wel normaal is om het zo vroeg te hebben.

4 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Borstcompressen vind je normaal gezien in de grotere supermarkten bij de ba ...
Dankjewel! Hier vooral van die kleine sparwinkeltjes, dus gelukkig een apotheek gevonden die open is op zondag… ik had al verschillende weken (meer als 10 ofzo) last van die korstjes, vandaar misschien dat dit ook zo vroeg is gestart nu…

4 maanden geleden

Reactie op Enagrom

Hey, ik heb dit sinds een 21 weken al. Ik heb het af en toe en tot nu toe g ...
Amai, dat is inderdaad vroeg! Ja ik durf het moeilijk af te wachten omdat ik al niet veel passende kledij/bhs bij had… nu deze morgen inderdaad niets meer, dus hoop ook dat het niet zo vaak zal zijn. De apotheek hier heeft ze voor me besteld, wegwerpbare. Je mag altijd laten weten hoe de wasbare meevallen!

4 maanden geleden

Ik zou er borstcompressen in steken. Verder zeer normaal

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Amai, dat is inderdaad vroeg! Ja ik durf het moeilijk af te wachten omdat i ...
Hey! De wasbare zoogcompressen zijn superhandig! Ik heb ze nu ook meegenomen op reis. Je voelt ze ook niet superhard zitten, is heel comfortabel en vangt alles goed op.

4 maanden geleden

Reactie op Enagrom

Hey! De wasbare zoogcompressen zijn superhandig! Ik heb ze nu ook meegenome ...
Bedankt! Ja ik vind het zo zonde van die wegwerpbare, enorm veel afval…

4 maanden geleden

Hey! Ik heb dit al sinds week 17, wel niet elke dag. Is mijn 1e zwangerschap en ik verschoot er wel van dat dit zo vroeg begon :o. Volgens mijn gynaecoloog kan dit bij sommige vrouwen heel vroeg beginnen. Ik loop niet standaard rond met compressen.

4 maanden geleden

Reactie op Lia95

Hey! Ik heb dit al sinds week 17, wel niet elke dag. Is mijn 1e zwangerscha ...
Ja, ik verschoot er ook van en in mijn omgeving heeft/had niemand het… gynaecoloog stelde mij hier ondertussen ook gerust. Ik merk dat het vooral smorgens en savonds is en na bv het douchen… blijft het bij jou stabiel of vermeerderd het stilaan?

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ja, ik verschoot er ook van en in mijn omgeving heeft/had niemand het… gyna ...
Ja het is wel verschieten inderdaad! Bij mij is het ook vaak ‘s ochtends en ‘s avonds. Had het in het begin gemerkt aan grote plekken thv mijn tepels in mijn pyjama :o. Het blijft wel echt al aantal weken stabiel bij mij :).

4 maanden geleden

Reactie op Lia95

Ja het is wel verschieten inderdaad! Bij mij is het ook vaak ‘s ochtends en ...
Hier hetzelfde 😅 en zag net dat de lakens nu ook al plekken hebben, dus misschien gewoon vooral snachts met compressen doen dan… blij dat het stabiel blijft! Merci!

3 maanden geleden

Ik heb het ook af en toe. Ik gebruik dan kompressen als het erg is. Meestal duurt het maar even en is het dan een paar dagen terug oké.