21 Reacties
één maand geleden
Ik was zo'n 11kg bijgekomen, meteen a de bevalling een 5tal kwijt en nu 18 dagen na de bevalling is alles weg van kilo's. Mijn lichaam is uiteraard nog meer blubber dan voor de zwangerschap maar mijn gewone kledij past weer!
één maand geleden
Bij mijn zoon 3 jaar geleden. 24 kilo bijgekomen. Heel veel vocht ook. 10kilo wel instant eraf. En kon moeilijk afvallen totdat mijn menstruatiecyclus terug op gang kwam dus anderhalf jaar gedaan voor 10 kilo' 4 kilo nooit eraf gekregen.
Mijn zwangerschap nu 14 kilo bij dus ben benieuwd hoeveel er nu af gaat gaan. Nu geen vocht
één maand geleden
20 dagen na mijn bevalling en van de 14 kg ben ik 12 a 13 kg kwijt.
✨Borstvoeding✨
22 dagen geleden
Ik ben 1 Oktober bevallen
En aangezien ik zelf amper bij kwam de gehele zwangerschap maar 7kilo bij gekomen en ik ben 5kilo direct kwijtgeraakt na de bevalling. En nu sinds vorige week ook de andere 2 kilo. Ik ben weer bij mijn gewicht. En dat is 65 kilo.
20 dagen geleden
Ik was 8 kilo bij door de zwangerschap en die waren er 10 dagen na de bevalling af. Nu zitten we 4 weken na de bevalling en zijn er 3 extra af.
6 jaar geleden was ik ook veel bij door vocht - na 3 maanden was ik het overtollige vocht kwijt en paste ik terug in kledij/schoenen.
19 dagen geleden
Startgewicht was 54 kg. Einde zwangerschap 74. Bevallen op 15/10 en nog steeds niet op de weegschaal gestaan 😆. Zijn er mama’s die hun oude figuur terug hebben gekregen? Ik vraag me momenteel af of maatje 34 terug haalbaar is. Als ik denk aan alle broeken die momenteel niet meer passen 😭
16 dagen geleden
Ik ben na de bevalling 10 kg afgevallen in 1,5 week. In totaal was ik 11 bijgekomen. Nu 5 weken verder zit ik 3 kg onder mijn gewicht van voor de bevalling. Ik eet ook wel gezond, wandel veel en geef borstvoeding. (Was het jaar voor de zwangerschap 10 kg bijgekomen dus mag wel wat vanaf)
14 dagen geleden
Ik was 4.5 kg bijgekomen en ben op één week tijd na de bevalling al 7.7 kg afgevallen. Ik vermoed dat dit vooral komt door de borstvoeding, want ik ben vrij veel al aan het snoepen geweest. Voor de zwangerschap als ik op dieet ging was het altijd heel moeilijk om af te vallen, dus ben heel tevreden 😁