23 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op sousou88

Heb ook sowieso heel veel stress, sinds dat ik wist dat ik zwanger ben. Ik ...
Ik weet het, dat is ook iets waar ik zeer bang voor ben maar ik zal hard moeten zijn want als je kijkt he, zelfs gezonde kindjes voelen zich niet altijd lekker in hun vel of worden bv gepest etc dan denk ik dat dit eigenlijk bij iedereen kan gebeuren snapje? Gewoon zo positief mogelijk proberen denken.. ik heb het nog niet en weet ook niet hoe zwaar dit voor mij zal zijn dus zal dit moeten ondervinden en gewoon voorruit kijken en weten dat ik veel dingen zal moeten opgeven.. de hulp en liefde van de familie apprecieer ik nu al laatstaan als het er is dus ben benieuwd 🤲🏽

6 maanden geleden

Reactie op Oubz

Ik weet het, dat is ook iets waar ik zeer bang voor ben maar ik zal hard mo ...
Dat klopt, mijn zoontje wordt gepest omwille van zijn zus. Mijn dochter volgt een inclusie project op school. Dus zit ze gewoon op een normaal school. Ik ben heel blij dat je steun van familie hebt. Dat had ik nooit en nog steeds niet. Hun papa heeft ons de rug gekeerd en is vertrokken. Ze hebben meer aan hun stiefvader. Hun papa hebben ze zelfs een jaar niet meer gezien. Wat ook heel hard binnenkort voor de kindjes. Maar goed 🥺

6 maanden geleden

Reactie op sousou88

Dat klopt, mijn zoontje wordt gepest omwille van zijn zus. Mijn dochter vol ...
Amai dit zijn allemaal heel heftige dingen, ik hoop dat veel steun krijgt van jouw gezinnetje, probeer zeker vol te houden met jouw psychologe, mss dat zij jou hier verder mee kan helpen en kinderen zijn jong en onwetend, soms hebben ze niet door wat voor invloed pesten kan hebben voor iemand…