33 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Weet je mssm toevallig hoe ik mijn topics kan verwijderen? Kan de confronta ...
Ik denk de 3 puntjes onder je bericht als je het langs hier open maakt. Maar niet zeker ervan & snap je , hier blijft het ook continue wringen :-(

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Ik denk de 3 puntjes onder je bericht als je het langs hier open maakt. Maa ...
Ik kan het helaas niet verwijderen. Wel heel raar. En confronterend

8 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Hey dankjewel. Ik heb mijn miskraam ondertussen gehad. Het verdriet is zo g ...
Pff verschrikkelijk... probeer het los te laten & je aan andere dingen op te trekken. Het komt wel als de tijd er rijp voor is, maar das een magere troost. Heel erg voor je :( kop op!

7 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Ik denk de 3 puntjes onder je bericht als je het langs hier open maakt. Maa ...
Hey hoe gaat het verder met jou?

7 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Hey hoe gaat het verder met jou?
Hey , Lichamelijk goed, volledig hersteld. Wel serieus veel last gehad met mijn menstruatie, ook langer en heviger gehad (maar is eerste keer sinds ingreep) Mentaal veels ups&downs, weekje geleden heel diep gezeten maar probeer er terug uit te komen door men gedachten te verzetten. Wat totaal niet makkelijk is 🥺 Ze hadden me eind maart ook even valse hoop gegeven, alles stond terug klaar voor zwangerschap en dachten ook even dat het zo was, tot de menstruaties door kwamen, ondanks ik zelf wel verwacht had dat het niet kon (ingreep 5/03) maar toch ergens de hoop.. Momenteel nog thuis van’’t werk door depressie… hangt echt van dag tot dag hoe ik me voel 🥺 & Hoe is’t met jou Mieke? Xxx

7 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Hey , Lichamelijk goed, volledig hersteld. Wel serieus veel last gehad met ...
Het is niet makkelijk. Ik zit er ook helemaal doorheen. Na jou miskraam heeft de dokter niet gezegd dat je 1st jou menstruatie moet afwachten en dan trug beginnen aan kinderen?

7 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Het is niet makkelijk. Ik zit er ook helemaal doorheen. Na jou miskraam hee ...
Op zich niet, gewoon voorzichtig zijn. Bij de 1ste miskraam, waarna ingreep kreeg ik wel de eerste maand de pil voorgeschreven. Bij de 2e miskraam, waarna ook ingreep kreeg ik niks voorgeschreven. Maar aangezien mijn eisprong al klaar stond op moment van de ingreep, dacht ik dat dat zowiezo dan al niet kon (dat dat ook leeg gehaald was ofzo) .. maar bleek dat ik mijn eisprong toch had gehad nadien ondanks de ingreep en daarom dat er even verwarring was :-/ Vandaag de officiële eerste controle check gehad (wat ingepland was van bij de laatste ingreep) & alles was terug mooi netjes dankzij mijn lange menstruatie deze keer. Dus kon terug voor elk moment zijn. Maar hier staat men mentale welzijn belange nog niet naar. Dus ligt wel dubbel na vandaag 🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Op zich niet, gewoon voorzichtig zijn. Bij de 1ste miskraam, waarna ingree ...
Snap ik is heel moeilijk. Zeker die angst is enorm. En heb je al kindjes? Hopelijk is het dit keer raak!!

7 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Snap ik is heel moeilijk. Zeker die angst is enorm. En heb je al kindjes? H ...
Neen, waren mijn eerste zwangerschappen. Mijn partner heeft wel al een kindje van 7jaar. Dus heb wel een pluskindje, waardoor mijn wens wel nog eens zo groot geworden is 🙊 We zullen zien of het de volgende keer wel wilt lukken 🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Neen, waren mijn eerste zwangerschappen. Mijn partner heeft wel al een kin ...
Ik ben zo verdrietig. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan

7 maanden geleden

Reactie op BintFullaan

Ik ben zo verdrietig. Ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan
Ik leef met je mee. Hier is de depressie ook nog belange niet over hoor. Ben sinds begin maart thuis door de BBZ, mocht normaal eind maart terug gaan werken en zit nog steeds thuis & ben er ook volledig eronder door :( Ik werk als zorgkundige in een bejaardentehuis, ik heb heel veel moeite om niet om de 5-voet te ontploffen van woede of in tranen uit te barsten (grotendeels daarom dat ik nog thuis zit, de bewoners hebben hier geen behoefte aan en verdienen ook niet zo behandeld te worden).. maar het maakt het er niet makkelijker op uiteraard :(