6 Reacties

5 maanden geleden

Hier 19w3d en ook sinds enkele dagen meer afscheiding… doordat het vrij wit is, ben ik niet ongerust. Was het bij jou eerder doorzichtig dat je het hebt laten testen?

5 maanden geleden

Hier ook hoor samen met urineverlies.

5 maanden geleden

Bij mij is het vooral waterig met beetje witte schijn. Het is heel lopend. Gezien ik ook utrogestan neem, had ik schrik dat de witte schijn van de utrogestan kwam en dat het alsnog vruchtwater was (daarom hebben ze een testje gedaan). Verbaast mij wel dat die afscheiding zo verandert in hoeveelheid!

5 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hier ook hoor samen met urineverlies.
Goed om te horen dat er nog mensen zijn waarbij dit zo is!

5 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hier 19w3d en ook sinds enkele dagen meer afscheiding… doordat het vrij wit ...
ij mij is het vooral waterig met beetje witte schijn, dus idd wat doorzichtiger. Het is heel lopend. Gezien ik ook utrogestan neem, had ik schrik dat de witte schijn van de utrogestan kwam en dat het alsnog vruchtwater was (daarom hebben ze een testje gedaan). Verbaast mij wel dat die afscheiding zo verandert in hoeveelheid!

5 maanden geleden

Reactie op Lia95

ij mij is het vooral waterig met beetje witte schijn, dus idd wat doorzicht ...
Ja ik vond het ook heel gek, maar mijn beste vriendin is pas bevallen en die zei dat een inlegkruisje bij haar tegen het laatste helemaal niet meer voldoende was, dus dat stelde mij ook al gerust. Wel goede tip idd om op de kleur te letten, mercikes!