5 Reacties

5 maanden geleden

Hey sorry hier kan ik niks over zeggen, nog nooit meegemaakt en ken ook niemand die dat meegemaakt heeft. Ben wel benieuwd naar anderen hun reactie. Alleszins super veel succes! Hoe dan ook komt alles goed hoor 🥰

5 maanden geleden

Ik heb onlangs zelfde nieuws gekregen (in de zin dat de placenta voor de opening zit). Ben nu 21w maar onze gynaecoloog zei dat ze dik gaat opvolgen want ze gaat er vanuit dat ik met groeien meer plaats ga krijgen en de placenta waarschijnlijk mee omhoog zag gaan. Blijkt dat niet zo wordt het keizersnede. En moest dit de diagnose zijn neem ik dat er ook gewoon bij als voor de rest alles in orde is 😊 Bij ons is echter niets gezegd van een termijn of geplande keizersnede tot nu toe...

5 maanden geleden

Bij mijn nicht hadden ze dit gezien bij de bevalling (wel enkel de bloedvaten als ik me niet vergis)..dus zij heeft een spoedkeizersnede moeten ondergaan. Dus in dit opzicht is het misschien wel 'aangenamer' als je een geplande keizersnede hebt. Minder stressvol allesinds.

5 maanden geleden

Bij mijn vriendin was dat ook het geval. Het was een geplande keizersnede waardoor de baby ik geloof 3 weken eerder is gekomen.

5 maanden geleden

Reactie op Geukje

Ik heb onlangs zelfde nieuws gekregen (in de zin dat de placenta voor de op ...
Hier geen placenta die ervoor ligt, maar wel dichtbij “de uitgang” en de gynaeco hoopt ook dat de placenta nog mee omhoog groeit!