14 Reacties

één maand geleden

Bij mij is een zachte normale buik tussen de 0 en 20-25... Alles wat erboven begint te stijgen is harde buik... Zelf ben ik al tot 100 gegaan ongeveer, je hebt harde buiken die pijnloos zijn, en je hebt harde buiken die gepaard zijn met pinnen en stekende krampen

één maand geleden

Pijnen*

één maand geleden

De pijnloze harde buiken bij mij gaan tot in de 50 soms, maar scheelt natuurlijk van vrouw tot vrouw denk ik

één maand geleden

Vroedvrouw hier gaf aan dat je niet op de toco waarden moet letten... Hoe harder ze het aanspannen hoe hoger de druk ligt en dus de waarde...

één maand geleden

20 is inderdaad de 0-waarde. In principe is alles daarboven een (oefen)wee. Soms geeft de monitor wel een foute waarde door slecht geplaatste of aagespannen banden.

één maand geleden

Oh oke, bedankt allemaal!

één maand geleden

Ik heb gewoon harde buiken met toco waarde gehad van 90.... en weeën bij vorige van 60 dus kan je niet echt op voortgaan . Enkel de duur en lengte een wee duurt langer als een harde buik bij mij Harde buik is gewoon piek omhoog en wee was echt langer blokje

één maand geleden

Eigenlijk kijk je beter op de tekening die eruit komt. Daaruit kunnen ze afleiden welk soort wee het is, bij mij waren er de vorige keren scherpe puntige bergen die aangaven voorweeen te zijn kwamen dan eens om de 5 , dan eens om de 6 of 8 minuten ( dus niet steeds vast om de x aantal minuten), hardz buiken worden niet altijd waargenomen maar vaak heel scherpe pieken op de tekening, en vaak ook niet standaard ( voel je vaak ook niets van) of duren veel te kort. echte weeen zien eruit als lange brede golven/ heuvels van meer dan 1 minuut lengte die steeds om de x aantal minuten terugkeren.

één maand geleden

Zonet nog aan de monitor gelegen, toco waardes van 70-80 maar dat was minder belangrijk. Wel dat ze ong elke 10 minuten kwamen en min 1 minuut duurden. En dat ik effectief donw under kon voelen wanneer die toco naar boven schoot door verhoogde druk . Vorige monitoring zat ik max aan toco van 30-40. Voelde ook niet veel en waren scherpe punten van 30 sec max die onregelmatig kwamen en dus niet standaard om de x aantal minuten. Een week daarvoor had ik wel 45 sec en elke 15 min voorweeen

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Zonet nog aan de monitor gelegen, toco waardes van 70-80 maar dat was minde ...
En wilt dat dan zeggen dat het bij jou officieel voor elke moment is? Fingers crossed.

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Zonet nog aan de monitor gelegen, toco waardes van 70-80 maar dat was minde ...
Hopelijk schiet het nu wel echt in gang! 🤞

één maand geleden

Reactie op Racingafadingimage

En wilt dat dan zeggen dat het bij jou officieel voor elke moment is? Finge ...
Neen hoor, ze kunnen daar niet mee in de toekomst kijken. Wil alleen zeggen dat er activiteit is qua baarmoedersamentrekkingen maar dat heb ik al enkele weken. Toco was ervoor Wel niet zo hoog. Dus wie weet een goed voorteken.

één maand geleden

Reactie op ErikaK88

Neen hoor, ze kunnen daar niet mee in de toekomst kijken. Wil alleen zeggen ...
Laat het ons hopen! Dat je er snel wat mooi voor in de plaats hebt

één maand geleden

Reactie op Racingafadingimage

Laat het ons hopen! Dat je er snel wat mooi voor in de plaats hebt
Momenteel heel de nacht krampen en steken gehad en dus niet veel geslapen( ervoor trok het snachts altijd weg). Ik hoop echt dat het doorzet vandaag.