4 Reacties
4 maanden geleden
Ik ben net terug van een weekje Frankrijk en ben 26 weken. Ging eigenlijk supergoed. Heb mijn zwangerschapskussen meegenomen, inderdaad vooral gemakkelijke en luchtige kleren aangedaan. En vaak deden wij een uitstapje, dan terug naar ons huisje en kon ik daar even bekomen of dutten om dan ‘s avonds terug iets te doen! Veel plezier alvast!
4 maanden geleden
Ik ben momenteel op vakantie in Rhodos, 27 weken en gaat eigenlijk heel goed. Mijn enkels hebben hier minder last van de warmte dan thuis als het eens warm is en het is hier +35 graden. Doe vooral makkelijke outfits mee en luchtige spullen. Ik merk dat ik daar vaker naar grijp. Ik had ook steunkousen op het vliegtuig. Ook een stevig maternity badpak doet wonderen. De niet zo stevige exemplaren draag is niet graag merk ik nu terwijl ze “mooier” zijn. Ik zwem wel regelmatig voor afkoeling en dat vindt de baby en de buik heel fijn. Anderzijds goed insmeren en mss een hoed meenemen? Zo heb je minder kans op pigmentvlekken. De vroedvrouw raadde mij ook aan om mijn buik niet in volle zon te leggen of hem goed af te koelen (met water bv). Als je met de wagen gaat, neem zeker je zwangerschapskussen mee. Ik heb nu eentje van doomoo, de travel versie, en is ook wel handig voor je buik en past toch in de koffer. Voor de rest net zoals thuis opletten met je voeding en mss nog iets “strenger” zijn voor iets dat in de zon heeft gelegen,… en veel drinken maar vooral genieten!
4 maanden geleden
Reactie op klaartje02
Ik ben momenteel op vakantie in Rhodos, 27 weken en gaat eigenlijk heel goe ...
Merci voor de tip heb al mijn luchtige zwangerschapskleding erin gedaan en gingen wel iedere dag zwemmen eens we terug in het hotel zijn en zwangerschaps kussen heb ik ook zeker mee en eten is hier soms een ramp 🤦🏼♀️ water drink ik altijd ipv frisdrank ik hoop dat ik veel ga genieten samen met mijn zoon en vriend