9 Reacties

3 maanden geleden

hier ook. Heel erg moe zijn maar de slaap niet kunnen vatten en om de kleinste scheet terug wakker worden.

3 maanden geleden

Idem... 3 uur slaap per nacht is veel....enkel een koude blazer helpt wat om de uitstralingen in mijn benen te verlichten. Zwangerschapskussen helpt mij niet echt....

3 maanden geleden

Reactie op rubybeys

Idem... 3 uur slaap per nacht is veel....enkel een koude blazer helpt wat o ...
Echt zo vervelend 😩 en dan zien hoe zalig mijn vriend ligt te slapen maakt het er niet beter op 🙈😅

3 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Echt zo vervelend 😩 en dan zien hoe zalig mijn vriend ligt te slapen maakt ...
Ik voel je pijn🤣😅 nog eventjes volhouden, we zullen alvast goed getraind zijn wnnr de baby er is 🤪😊

3 maanden geleden

Kan magnesium niet helpen voor je benen wat rustiger te maken? Of een voetenbadje alvorens je gaat slapen? Zo vervelend dat slecht slapen 🥱

3 maanden geleden

Magnesium supplementen voor je benen ik neem er 2 voor het slapengaan dat helpt ook tegen de spierkrampen ? Een voedingskussen om wat gemakkelijker en ergonomisch te gaan liggen, slapen met open ramen( ja zelfs in een stadscentrum) en dan praktisch naakt zonder laken ,… ik probeer alles en vaker dat ik het 2 de deel van de nacht pas goed slaap , hier omdat de baby al ingedaald ligt en ik vaak elk half uur tot elk uur moet gaan plassen( wordt hier ook wakker van). Hier dacht ik dat het moeilijker slapen eerst door de corticosteroïden kuur kwam maar helaas is dat wel een gekend probleem in het derde trimester. Ik neem tijdens de namiddag vaker al eens vaker een dutje en raar maar waar dat helpt wel om het vol te houden als je maar have nachten slaapt. Ik vrees dat we er door moeten en vaak de oorzaken niet weg te krijgen zijn want tegen een blaas doe je weinig, tegen je buik die in de weg ligt kan je ook weinig.

3 maanden geleden

Hier ook heel de dag maar voornameijk 's nachts enorm zweten. Naakt slapen zonder laken is het enige wat iets of wat helpt. Mijn man vanmorgen "amai brrrr, khad het ineens echt koud vannacht, hoe kunt gij hier nu zo liggen" terwijl ik mij kapot zweette 😅 ook heel veel last van maagzuur dus elke avond voor het slapen een Riopan en indien nodig 's nachts nog eentje extra. Ook soms eens opstaan om te gaan plassen, maar voornamelijk van elk geluid wakker worden. 🤡

3 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Hier ook heel de dag maar voornameijk 's nachts enorm zweten. Naakt slapen ...
Hier is het net overdag als ik de airco opzet dat mijn vriend begint te rillen als hij binnen komt. 'S avonds en 's nachts is hij net blij dat ik het nu frisser wil, want dan heeft hij het standaard te warm.. Normaal protesteer ik als hij 's avonds de airco op zet en llig ik zelfs in de zomer in een fleece pyama onder twee dikke dekens in bed. En nu is het ook gewoon naakt slapen en liggen de dekens enkel tussen mijn benen om gemakkelijker te liggen. En 's avonds de airco op dat het lekker fris is. En vaak zet ik die midden in de nacht ook terug op omdat ik te warm heb... nog nooit zo blij geweest met airco's in ons huis (behalve misschien toen we twee zomers geleden op de warmste dag van het jaar besloten hebben van net alles naar hier te verhuizen 😉)

3 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Hier is het net overdag als ik de airco opzet dat mijn vriend begint te ril ...
Hier net hetzelfde 😅 Ik was altijd degene die klaagde dat het te koud was met de airco.. tot de zwangerschap. Nu ben ik zo blij met de airco.