11 Reacties

6 maanden geleden

Zelf geen ervaring mee. Ben ook wel goed voorzien, maar ik merk nog geen groei. Pas nog in mijn oude bh's. Ik denk wel dat het verschillend is voor iedereen. Het kan zijn dat je borsten verder zullen groeien, maar volgens mij kan het even goed zijn dat je nu een ferme groei gehad hebt, maar dat dat nu wat zal stabiliseren. Moeilijk in te schatten denk ik.

6 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Zelf geen ervaring mee. Ben ook wel goed voorzien, maar ik merk nog geen gr ...
Hoop oprecht dat stoppen met groeien nu effe 😂 mijn vriend vind het allemaal leuk en wel, maar ik zie gewoon echt meer borst als gezicht als ik naar mezelf kijk 😂 Hopelijk krijg je geen last 🫶🏼

6 maanden geleden

Hey, hier hetzelfde verhaal 😅 van een 75F naar een 80G al gegaan en ik voel me ondertussen ook alleen maar borst. Zelf ook maar 1m58. Bij mij is wel het beste voor mijn rug een top BH dragen. Sinds ik de grotere draag al minder last. Ik draag er voornamelijk van primadonna maar was nu eens naar een stockverkoop geweest van lingerieoutlet (hebben meerdere outlets in BE). Ook bekende merken. Nu is mijn tijdelijke favoriet eentje van conturelle. Goede steun en doordat het in outlet is geen 90-100€ per bh maar was iets van 35-40€. Wel heel wat gepast want onze maat is niet gemakkelijk maar ze hadden veel keuze! Je weet nooit hoe lang je ermee doet tegenwoordig en dan vind ik het zonde om er 100€ aan te geven. Anderzijds nu ook gestart met rugverstevigende oefeningen maar nog te vroeg om resultaat te hebben. Hopelijk blijft het hier wat bij.

6 maanden geleden

Reactie op klaartje02

Hey, hier hetzelfde verhaal 😅 van een 75F naar een 80G al gegaan en ik voe ...
Ja er zijn inderdaad weinig outlets in BE haha. Was overlaatst in Sluis in de outlet maar zelfs daar was geen enkele die paste. Echt heel onhandig.. Blijf opzoek naar de beste fit haha. ☺️

6 maanden geleden

Hoi, hier ook vrij breed geborst. Met zwangerschap overgegaan ( 2 keer zo groot als ervoor) naar zachte bh die je ook voor borstvoeding zou kunnen gebruiken van de hema( dus zonder cup ect) let wel de maat gaat hier niet heel hoog en zijn eerder t shirt maten. Met de zachte heb ik overigens geen pijn meer bij contact ( daarvoor wel) .

6 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hoi, hier ook vrij breed geborst. Met zwangerschap overgegaan ( 2 keer zo g ...
Oh oké in HEMA heb ik nog niet gekeken. Goeie tip! Thanks!

6 maanden geleden

Ik ben ondertussen 16w 4dagen en zit aan maatje 75H en deze is ook alweer te klein. Ik weet ondertussen ook niet meer waar te zoeken, online vind ik heel wat. Maar ik pas toch liever even op voorhand. Ik hoop dat er verder geen groei meer komt, want dit is een kostelijke zaak 😓

6 maanden geleden

Mss nog een tip, koop al eens een borstvoedings bh , dit heeft vaak ook een ander effect dan een gewone bh om nu aan te doen.

6 maanden geleden

Melkproductie kan al optreden als schilfertjes op of rond de tepels of gelige afscheiding maar dit is niet bij iedereen zo. Vaak heb je dit als zwangere pas in de laatste weken van je zwangerschap of pas na je bevalling.

6 maanden geleden

Ik heb zelf ook zware borsten en rap gemerkt dat mijn gewone BH's niet comfortabel zitten. Ik kocht borstvoedingsbh's op bonprix. Helemaal niet zo duur en heel tevreden van!

6 maanden geleden

Hier vandaag toch de aankoop gedaan van een duurdere bh. Loop al maanden rond in borstvoedingsbh's en amai wat een verschil. Heb maar 1 aangekocht want die boobieq gaan wws nog groeien. Hier van 90E nr 95F