10 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb het zelf verteld aan enkele mensen waar ik heel veel aan heb & een collega die zeker zal zwijgen 😄 allemaal heel spannend

9 maanden geleden

hier net hetzelfde, de collega's waar ik nauw mee samenwerk weten het ook wel. mocht het mis gaan, gaan ze dit ook wel merken als er iets niet goed is met me.

9 maanden geleden

Hier enkel mijn baas. Het enige waar ik wel zeker van zou zijn is attest wel officieel te overhandigen aan uw baas zodat je de specifieke rechten hebt. Als je dan eens slecht bent dan kunnen ze dat ook beter begrijpen

9 maanden geleden

Reactie op MarieG1991

Hier enkel mijn baas. Het enige waar ik wel zeker van zou zijn is attest we ...
Als de echo morgen oké is ga ik dat inderdaad asap vertellen aan mijn baas. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik maar op 11 weken langsgaan voor eerste echo en kon mijn zwangere buik toen al niet meer verstoppen. Vandaar al verteld aan collega's en familie, maar was toen dus slecht nieuws.. Fingers crossed voor morgen.

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Als de echo morgen oké is ga ik dat inderdaad asap vertellen aan mijn baas. ...
Toitoi.

9 maanden geleden

Ik zit in een IVF traject en al de mensen die het weten, weten dat ik zwanger ben. De rest is nog wachten.

9 maanden geleden

Ik werk op een hoogrisico afdeling in de psychiatrie en kon het niet geheim houden voor mijn collega’s, wel een gek gevoel dat mijn familie en vrienden nog niet op de hoogte zijn maar mijn collega’s wel… wanneer hebben jullie het verteld? Ik ben nu nog maar 4,5 week

9 maanden geleden

Ik vertelde het ook aan mijn collega’s. Ook ik kreeg in augustus een miskraam…

9 maanden geleden

Reactie op vdth93

Ik werk op een hoogrisico afdeling in de psychiatrie en kon het niet geheim ...
vandaag verteld 😅

9 maanden geleden

Ouders en broers/zussen weten het al eventjes. De chef ook en de collega’s hebben een vermoeden maar ik ontken tot na de 12 weken echo. 2 collega’s weten het wel (ze zijn zelf zwanger en we steunen elkaar in het coveren voor elkaar).