13 Reacties

9 maanden geleden

Proficiat! Ik denk dat dit bij iedereen anders is, ik ben momenteel 6w1d en voel niets. Enkel nog maar last gehad van opgeblazen gevoel en wat hoofdpijn maar voor de rest nog geen symptomen gehad

9 maanden geleden

Hallo. Sinds de innesteling heb ik dagelijks last van menstruatiekrampen, vooral 's avonds. Vandaag ben ik 6w1d ver en ben ik sinds 2 dagen vreselijk misselijk. Daarvoor had ik geen last van misselijkheid. Ook ben ik enorm vermoeid en slaap ik heel slecht, maar dat kan ook erger zijn dan nodig door mijn job.

9 maanden geleden

Hey ik 4w1d en heb momenteel ook enkel krampjes en heel moe zijn, echt zo een menstruatieachtige krampen.. voor de rest ook nog niets😊 het maakt me soms wel benauwd die krampen, precies of mn maandstonden gaan doorkomen. Heeeel happy wel maar toch een beetje angstig♥️

9 maanden geleden

Hey ik ben 5 weken en 2 dagen, heb de laatste dagen last gehad van krampen en 's nachts niet kunnen slapen. Daardoor heel moe overdag en altijd een gevoel dat m'n maandstonden gaan doorkomen dus zorgt voor extra stress. Maar bij gynaecoloog geweest en alles is normaal! & proficiat btw 🥰

9 maanden geleden

Hoi, Ik ben 5w en 4 dagen. Voor mijn positieve test wist ik al door de mottigheid en het zuur dat ik zwanger was. Das allemaal eventjes gaan liggen waardoor grote paniek. Sinds deze week verminderde eetlust, misselijkheid, dutje nodig overdag, af en toe overgeven en af en toe buikpijn. Vooral mijn borsten zijn de hel. Mijn tepels zijn mega gevoelig en ik slaap op mijn buik en dat begint pijn te doen aan me borsten dan. Ik vergeleek heel hard met mijn vorige zwangerschap maar ik ben dat gestopt. Iedereen een fijne zwangerschap 🍀

9 maanden geleden

Ik ben maandag 6 weken zwanger, ik heb krampen en ook heel moe en mijn borsten beginnen pijn te doen, ook veel meer Moeten plassen als voordien In de ochtend ben ik wel vaak misselijk

9 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Hoi, Ik ben 5w en 4 dagen. Voor mijn positieve test wist ik al door de ...
Ik snap je volledig! Ik ben 5w1d en ben een paar dagen heel misselijkheid en zure oprispingen en nu al twee dagen niet meer, waardoor ik direct wel wat stress krijg.. ipv te genieten om eens niet misselijk te zijn, wil ik het liefst elke dag 🙈 ik wil me bewust zwanger voelen.. ik heb in december een miskraam gehad dus die angst zit er nog wel in! Nog mensen die in hun zwangerschap de ene dag wel misselijk zijn afwisselend met goeie dagen zonder symptomen, en een goeie zwnagerschap hebben?

9 maanden geleden

Hoi hier 6 weken en een paar dagen, al misselijk van voor ik wist dat ik zwanger was( hierdoor een bloedname laten uitvoeren omdat de urinetests negatief bleken). Dus ik was al vrij vroeg misselijkheid, ik was toen ook al heel gevoelig voor geuren( ik ruik alles 10 x feller). Regelmatig ook krampen en pijnen in de lage onderbeuk, vermoeidheid omdat ik soms niet goed slaap of regelmatig wakker wordt. Ik vecht ondertussen ook al wel een 2 tal weken tegen een verkoudheid ( heesheid, hoesten,…) maar ruiken doe ik nog heel goed

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hoi hier 6 weken en een paar dagen, al misselijk van voor ik wist dat ik zw ...
Oh an ja mijn borsten beginnen ook wel gevoeliger te worden de laatste week ongeveer nadat eerst de tepel die wat meer uit begint te steken en dikker stond.

9 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Ik snap je volledig! Ik ben 5w1d en ben een paar dagen heel misselijkheid e ...
Hoi, Het gaat op en af hier. Ik begrijp je ook wel volledig. Ik voel 100x per dag aan men borsten. Ik heb in september een miskraam gehad en ben dit vooral te weten gekomen omdat mijn symptomen afnamen. Ik heb 2 pluszonen en dit wordt mijn enige zwangerschap waardoor ik mezelf bewust maak dat ik echt moet genieten maar dit is echt heel moeilijk soms.

9 maanden geleden

Hier dus hetzelfde voor. Zwanger geweest van augustus tot begin november. Miskraam op 13weken gehad van vruchtje van 9weken. Nu voor de eerste keer terug overtijd. Zoveel vragen en angst 🥺 Volgens app ben ik nu 4dagen overtijd, waardoor de cijfers. Maar denk eerder aan terug een late innesteling. Voorlopig qua symptomen heb ik enkel neigingen tot kokhalzen als ik op het werk ben (zorgkundige + in een rusthuis) .. voor de rest riek ik alles veel feller en mini krampjes van uitzetting denk ik. Gevoelige borsten komen stilaan op en vaak lichte hoofdpijn. Voor de rest mag ik blij zijn, hoop ik 🥺🙏🏼

9 maanden geleden

ik had de eerste dagen erge hoofdpijn in combinatie met een mega verkoudheid en slijm op de longen. Nadien ook gevoelige borsten, sinds enkele dagen ook misselijkheid, maar vanaf het kleinste beetje misselijk direct Navalit ingenomen. (wel maar 1 pil per dag tov de aangerade 2 pillen per dag) zodat ik de ongemakkelijkheid nog wel een beetje voel zodat ik ook weet wanneer ik kan stoppen. Sinds vandaag ook heel veel last van vermoeidheid, ik ben vandaag 7 weken.