63 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op lytje94

Hier ook 馃ズ maandag naar de dietiste.
Amai je mag er snel bij. Hier pas over twee weken.

4 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Moet je gewoon op je eten letten en dagelijks prikken of effectief insuline ...
Wel ik heb binnenkort mijn afspraak bij de di毛tiste en dan zal ik dat te horen krijgen. Tot die tijd sowieso op dieet.

4 maanden geleden

Reactie op Selena123

Maar voelt gy ook iets of nie
Ik wel, nu ik de symtomen ken kan ik wel mooi dat lijstje afvinken.

4 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik wel, nu ik de symtomen ken kan ik wel mooi dat lijstje afvinken.
Mijn waardes zaten wel maar 1 en 15 boven het maximum, misschien daarmee dat ik er geen laat van heb. Waar heb je vooral last van?

4 maanden geleden

Ik heb ook net de resultaten vernomen van mijn uitgebreide test. Ook aan de verhoogde kant, dus dadelijk bellen voor een afspraak met de di毛tist.

4 maanden geleden

Reactie op lytje94

Mijn waardes zaten wel maar 1 en 15 boven het maximum, misschien daarmee da ...
Duizelig na eten, lichtflitsen, wemeling voor men ogen. Vaak hoofdpijn periodes, plots zweten, beginnen rillen (vooral men ooglid) heel vaak zo plotse vermoeidheid 鈥榮 aanvallen

4 maanden geleden

Reactie op HS8894

Duizelig na eten, lichtflitsen, wemeling voor men ogen. Vaak hoofdpijn peri ...
Oef toch wel een lijstje. Ik moet nu een week mijn waardes bijhouden en dan afspraak bij de dokter 馃

4 maanden geleden

Mijn nuchtere waren licht verhoogd. Ik zit op 94 waar het maximum 92 mag zijn. De andere twee waarden waren perfect. Mijn lichaam verwerkt de suikers en koolhydraten 's nachts dus niet goed. Gelukkig (nog) niet met insuline spuiten en gewoon di毛ten maar wel elke dag 4x prikken en bloedsuikerspiegel bijhouden en heeeeeel veel afspraken en opvolging. Nu ja, beter zo denk ik dan.

4 maanden geleden

Bij mij 156... Mag ook terug voor uitgebreide test. Hoe hoog waren jullie waardes?

4 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Bij mij was de grote test gewoon normaal .
Hoeveel glucose zat er in je bloed bij de 1e test?

4 maanden geleden

Net terug van de uitgebreide test. Na het drinken van het suikerwater werd ik misselijk ongeveer tijdens het 2e keer bloed prikken. Gelukkig niet moeten overgeven. 3e en 4e keer prikken geen probleem meer gehad. Nu wachten op de resultaten. Het nuchter geprikt bloed zat al onder de referentiewaarde dus da's al goed. Wat mij helpt wanneer ik neig naar flauwvallen is een koude, natte doek in mijn nek leggen. Als je net als ik gevoelig bent voor flauwvallen, kan ik je alleen maar aanraden om een kleine handdoek mee te nemen die je kan namaken.

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

Net terug van de uitgebreide test. Na het drinken van het suikerwater werd ...
Natmaken dus...

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

Bij mij 156... Mag ook terug voor uitgebreide test. Hoe hoog waren jullie w ...
213

4 maanden geleden

Ik heb geluk, alle resultaten zaten onder de referentiewaarden. Dus niet meteen panikeren bij een eerste verhoogde test.

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

Ik heb geluk, alle resultaten zaten onder de referentiewaarden. Dus niet me ...
Idd dat had ik ook.

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

Hoeveel glucose zat er in je bloed bij de 1e test?
Was echt licht verhoogd zal mijn boterham met choco geweest zijn( ze hadden gezegd dat ik mocht ontbijten) beter niet gedaan maar soit.

4 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Mijn nuchtere waren licht verhoogd. Ik zit op 94 waar het maximum 92 mag zi ...
Bij mij was ook enkel de nuchtere verhoogd. De andere waren goed. Voorlopig ook prikken en bijhouden, maar heb momenteel niets aangepast. Vanmorgen (na veel koolhydraten en suikers gisterenavond) was mijn nuchtere wel laag genoeg. Momenteel hecht ik er niet veel geloof aan. Zal wel zien wat het geeft als ik de komende week normaal eet. Denk dat ze gewoon op een heel slechte moment gemeten hebben.

4 maanden geleden

Iemand van jullie die insuline moet spuiten? Ik spuit nu elke avond en moet nog steeds de dosis blijven verhogen.

4 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Was echt licht verhoogd zal mijn boterham met choco geweest zijn( ze hadden ...
157 mg

4 maanden geleden

Reactie op BobkesMoeke

157 mg
Was rond 13u toen. Wel ontbeten, maar geprobeerd om dit zo laag mogelijk te doen in suikers. Alpro soya natuur met havermout, zelfs geen fruit toegevoegd. En dan toch 157...