18 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Minime 25
Voorlopig nog geen last van, maar heb er wel op mijn benen en borsten van v ...
Sterk! Ik denk dat dat misschien hier dan toch het probleem is los van de erfelijkheid… we doen het maar 1x voor het slapengaan… hier ook nog ad binnenkant van mijn benen van vroeger dus ben benieuwd…
4 maanden geleden
Ik ben 25+3 weken zwanger 3 de zwangerschap en ook nog geen striemen. Terwijl ik er wel een paar heb op mijn dijen van tijdens de tiener periode en litteken van mijn eerste zwangerschap van mijn navelpiercing. Ik smeer 1 a 2 keer per dag en wissel af met naif olie en creme en kokosolie
4 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Sterk! Ik denk dat dat misschien hier dan toch het probleem is los van de e ...
Na het douchen smeer ik ook wel Nivea maar daar smeer ik heel mijn lichaam mee in, af en toe heb ik wel een trekkerig gevoel aan mijn buik dus het kan wel nog steeds komen maar veel is idd ook genetisch bepaald. Zie het als je eerste tekening/kunstwerk van je kleintje 🥰
4 maanden geleden
Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen om het te vermijden. Ik heb er in mijn puberteit overal gehad. Ik verwachte dat nu weer. Ze zeggen dat die dan verder kunnen scheuren vanuit het einde. Maar momenteel op 24w+3 nog niets te merken. Heb zelfs het gevoel dat mijn buik nog helemaal niet strak staat.
2 maanden geleden
Neen, ik smeer elke x aantal dagen in met bodylotion. ( heb dat vroeger gehad maar waarschijnlijk zoals toen komt het bij mij pas op nadat ik terug gewicht kwijt ben( na afvallen). Of misschien zie ik het niet omdat de oude striemen ( nu praktisch onzichtbaar nog wel aanwezig zijn en deze toen zo talrijk waren dat het niet meer kan).
Wel last dat je zowat overal de aders ziet liggen, en uitbreiding van spataderen( benen en down under).
2 maanden geleden
Bij mijn eerste zwangerschap niks van striemen en nu bij de 2e wel .. Het is wel een tweeling deze keer, dus zal wss wel daaraan liggen. Maar was toch ook heel teleurgesteld toen ik ze ontdekte .. 🙈 Ik heb bij beide zwangerschappen hetzelfde product gebruikt, ‘s morgens en ‘s avonds ..