16 Reacties

5 maanden geleden

Hallo, nog geen last van striae’s en dergelijke

5 maanden geleden

Hey, bij mij is het wel opgevallen mijn zusje heeft een crème gekocht maar ik vergeet het telkens mee te nemen. + Mijn navel is ook naar voren gekomen heel gek om te zien hoe je lichaam verandert

5 maanden geleden

Hier nog geen last van , ik smeer elke ochtend en avond een goede laag bio-oil en tussendoor smeer ik de crème van naïf

5 maanden geleden

Bio-Oil zou top zijn volgens mijn gynaecoloog en vriendenkring!

5 maanden geleden

Ik had al striae vroeger dus verschiet er van dat er nu nog geen nieuwe bij zijn. Misschien kan dat gewoon niet meer gezien ik dat vroeger al heb gehad en die littekens nu gewoon minder zichtbaar zijn.

5 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik had al striae vroeger dus verschiet er van dat er nu nog geen nieuwe bij ...
Ik smeer mijn buik en borsten wel in na mijn bad. Gewoon sneller droog vel merk ik wat ook sneller striae kan geven.

5 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Idem hier. Waar we striae hebben, is de huid al wat opgerokken. Maar ik heb gehoord dat de oude striae dan wel verder kunnen 'scheuren', zodat ze langer worden. Maar momenteel staat mijn buik nog niet strak, dus ik verwacht het hier nog niet onmiddelijk.

5 maanden geleden

Reactie op CV1993

Bio-Oil zou top zijn volgens mijn gynaecoloog en vriendenkring!
Ga eens proberen!

5 maanden geleden

Reactie op Minime 25

Hier nog geen last van , ik smeer elke ochtend en avond een goede laag bio- ...
Gelukkig hopelijk krijg je dr geen last van

5 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

Hey, bij mij is het wel opgevallen mijn zusje heeft een crème gekocht maar ...
Ja inderdaad heb precies het gevoel dat elke dag iets anders met mijn lichaam gebeurd 🥲

5 maanden geleden

Hallo, nog geen last van striae’s en dergelijke
Hopelijke krijg je dr geen last van dan!

5 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik wou echt dus geen striae maar ja ik kan het natuurlijk niet kiezen...

5 maanden geleden

Naar het schijnt is striae ook erfelijk bepaald en kan je er ondanks veel te smeren niet veel aan doen.

5 maanden geleden

Ik ben ook vanaf het begin begonnen met smeren maar zie helaas al enkele striemen op mijn buik tevoorschijn komen. Heb nu de bio oil besteld en zal het daarmee verder proberen. Ze zeggen dat elk lichaam anders is ook al smeer je constant. Sommigen smeren niks en hebben ook geen striemen dus hangt af van persoon tot persoon

5 maanden geleden

Ik heb nu nog geen nieuwe striemen maar als ik mijn buik naar achter trek/stretch zie ik de paarse striae weer heel hard van mijn eerste zwangerschap. Nu ja, niets aan te doen. #tigerstripedandproud

5 maanden geleden

Ik ben preventief al beginnen smeren. Ze zeggen dat dit een beetje genetisch is maar denk toch dat je dit iets of wat kan voorkomen door je buikje, borsten,dijen soepel te houden. Ik gebruik de olie en creme van Mustela. De creme doe ik in de ochtend omdat dit snel intrekt en de olie in de avond want dit is wel een vettiger boeltje maar heel veel positieve reacties van gelezen en van vriendinnen die dit gebruikten zonder dat ze nu iets zien aan hun buik 🤍