16 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Ik had al striae vroeger dus verschiet er van dat er nu nog geen nieuwe bij ...
Idem hier. Waar we striae hebben, is de huid al wat opgerokken. Maar ik heb gehoord dat de oude striae dan wel verder kunnen 'scheuren', zodat ze langer worden. Maar momenteel staat mijn buik nog niet strak, dus ik verwacht het hier nog niet onmiddelijk.
5 maanden geleden
Naar het schijnt is striae ook erfelijk bepaald en kan je er ondanks veel te smeren niet veel aan doen.
5 maanden geleden
Ik ben ook vanaf het begin begonnen met smeren maar zie helaas al enkele striemen op mijn buik tevoorschijn komen. Heb nu de bio oil besteld en zal het daarmee verder proberen. Ze zeggen dat elk lichaam anders is ook al smeer je constant. Sommigen smeren niks en hebben ook geen striemen dus hangt af van persoon tot persoon
5 maanden geleden
Ik heb nu nog geen nieuwe striemen maar als ik mijn buik naar achter trek/stretch zie ik de paarse striae weer heel hard van mijn eerste zwangerschap. Nu ja, niets aan te doen.
#tigerstripedandproud
5 maanden geleden
Ik ben preventief al beginnen smeren. Ze zeggen dat dit een beetje genetisch is maar denk toch dat je dit iets of wat kan voorkomen door je buikje, borsten,dijen soepel te houden. Ik gebruik de olie en creme van Mustela.
De creme doe ik in de ochtend omdat dit snel intrekt en de olie in de avond want dit is wel een vettiger boeltje maar heel veel positieve reacties van gelezen en van vriendinnen die dit gebruikten zonder dat ze nu iets zien aan hun buik 🤍