5 Reacties

8 maanden geleden

Kan je u niet laten thuiszetten door de dokter ? De dokter heeft me ook thuisgezet de volledige zwangerschap door stres ben nu 6weken4dagen

8 maanden geleden

Ik heb hier ook al wat opzoekingswerk voor verricht omdat ik ook in een heel slechte werksituatie zit. Het werk zelf is ok, maar de sfeer en is echt niet ok. Er is bij ons pestgedrag op het werk en we krijgen altijd van alles de schuld, ook van dingen waar wij niets aan kunnen doen. Dit zorgt voor heel veel stress op het werk... Voor zover ik terugvind is er geen duidelijke indicatie dat stress op zich een miskraam kan veroorzaken, maar langdurige stress is sowieso niet heel goed voor de groei en ontwikkeling van de baby. Voor mij zou het ook beter zijn om niet meer of minder te moeten gaan werken, maar jammer genoeg betekent dat in België ook een behoorlijk loonsverlies... Ik moet volgende week naar de gynaecoloog en de arbeidsgeneesheer... Afwachten wat die zeggen... Ik zou proberen het te bespreken met een arts en van daar verder kijken.

8 maanden geleden

Ik ben eigenlijk al thuis geschreven, maar krijg het niet over mijn hart tegenover mijn leerlingen... Maar als deze situatie blijft aanhouden, zal ik toch thuis moeten blijven...

8 maanden geleden

Reactie op chlokke

Ik ben eigenlijk al thuis geschreven, maar krijg het niet over mijn hart te ...
Ik begrijp je ook dat dit een dubbeltje is maar in de eerste plaats moet je aan jezelf en je baby’tje denken

8 maanden geleden

Reactie op elisa98

Ik begrijp je ook dat dit een dubbeltje is maar in de eerste plaats moet je ...
Ja, dat is waar...