30 Reacties

9 maanden geleden

Zwanger zijn is fijn zeggen ze🫢😵‍💫 hopelijk voor iedereen geen al te moeilijke/lastige dracht🤞

9 maanden geleden

ik heb enkel lichte buikpijn en rugpijn verder weinig last buiten maagzuur en licht bloedverlies

9 maanden geleden

Ik ben vandaag 5 weken en ook al enkele dagen buikpijn en lichte menstruatieklachten, zou inderdaad normaal zijn. Enkel als je echt bloed begint te verliezen moet je naar de gynaecoloog om te kijken of het niet mis is gelopen

9 maanden geleden

Ik ben nu 6 weken en al enkele dagen na de eisprong onderbuikse klachten, ik dacht toen ah die maandstonden zullen beginnen . Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik elke dag wel wat onderbuikse klachten maar nu kan ik deze als normaal plaatsen want hoort er wel wat bij, elke dag is de embryo aan het groeien en zo ook die baarmoeder . Moest ik nu ineens 1 dag niets voelen zou ik mij pas ongerust gaan voelen, ondertussen afwachten tot vrijdag voor die eerste echo en hopelijk een hartklopje . Het is ook mijn eerste dus veel twijfels en ongerustheden en kan het nog niet helemaal bevatten. Momenteel verkouden met gellz hoest dus weinig slaap snachts en durf ook niets nemen maar twijfel wel of dat vele hoesten geen kwaad kan ofzo🙈

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik ben nu 6 weken en al enkele dagen na de eisprong onderbuikse klachten, i ...
Ik had hier de eerste twee weken een extreem droge hoest met zelfs volledig verlies van mijn stem tot gevolg. Maak(te) mij daar ook heel veel zorgen over, nog anderhalve week tot eerste echo.. 🤞🏼

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik had hier de eerste twee weken een extreem droge hoest met zelfs volledig ...
Jep ik was die stem kwijt( leerkracht) maar dat heb ik tegenwoordig wel vaker sinds ik voor de klas sta dat het daar mee begint.

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Jep ik was die stem kwijt( leerkracht) maar dat heb ik tegenwoordig wel vak ...
Maar ook echt zo hard hoesten tot ik moest braken en echt pijn aan mijn ribben van te hoesten. Zelftest gedaan en gelukkig geen Corona, maar toch beetje eng allemaal.

9 maanden geleden

Ik ben van vorige week begonnen met magnesium te nemen. Pijn is over!!. vrijdag ben ik naar gynecoloog geweest en vroeg wat ik allemaal neem als vitaminen. Ik vertelde alles en plus van magnesium. Ze zei dan ja dat is super goed. Die magnesium zorgt ervoor dat pijnen verminderen. Voel je het niet? vroeg ze. Ik dacht ooh jaa die pijn is niet heeeelemaal weg soms hier en daar ini mini klein steekjes maar niet zo voortdurend. Dus bij deze voor de Girls die hele tijd pijn hebben, zou misschien helpen? Bij me helpt 😇

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

Ik ben van vorige week begonnen met magnesium te nemen. Pijn is over!!. vri ...
Magnesium 👌🏽

9 maanden geleden

Hey! Ik heb al enkele dagen gevoelige borsten (het ene moment gevoeliger dan het andere moment) en ben ook nogal geconstipeerd heb ik het gevoel.