30 Reacties

9 maanden geleden

Ik voel al meerdere dagen steken in mijn onderbuik dichtbij mijn liezen en wat krampjes zoals heel lichte menstruatiepijn. Word ook misselijk als mijn maag leeg is. Duizelig was ik de eerste 2 dagen na mijn eisprong. Ook gevoelige/gespannen borsten. Vrijdag zou ik mijn menstruatie moeten krijgen, zo niet dan is het gelukt deze maand🤞

9 maanden geleden

en ook mijn darmen zijn een ramp, buik opgeblazen

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Ik voel al meerdere dagen steken in mijn onderbuik dichtbij mijn liezen en ...
Lijken me duidelijke tekenen, ik had ook lichte menstruatiepijnen vanaf de innesteling, had zoveel stress van twijfels of ik nou echt zwanger zou zijn of niet. Heb je deze ook al minstens een week tot tien dagen?

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

en ook mijn darmen zijn een ramp, buik opgeblazen
Wreed, heb je ook van die scheetjes heel de dag? Ik schaam me dood soms een hele trein achtereen hahaha

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Wreed, heb je ook van die scheetjes heel de dag? Ik schaam me dood soms een ...
Ja ook, niet normaal he! Durfde het bijna niet zeggen😂

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Lijken me duidelijke tekenen, ik had ook lichte menstruatiepijnen vanaf de ...
Ja ik heb deze symtomen al zeker een week. Ik heb ook zoveel stress erdoor🙈krijg constant signalen van mijn lichaam met symptomen en heb al een paar early testen gedaan maar geven nog geen positief resultaat helaas. Morgen ben ik 11 dagen na mijn eisprong.

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Ja ik heb deze symtomen al zeker een week. Ik heb ook zoveel stress erdoor� ...
Dan pas moet je testen liefje, en als je echt zeker wil zijn ga je gewoon naar de huisarts bloed prikken. Dan weet je meteen of er hgc aanwezig is. Heb dit vorige zwangerschap ook zo gedaan. Meer zekerheid. Spannnend morgen!!!

9 maanden geleden

Reactie op Master Naatje

Dan pas moet je testen liefje, en als je echt zeker wil zijn ga je gewoon n ...
Net een early test gedaan 3 dagen voor nod en is licht positief!!😍

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Net een early test gedaan 3 dagen voor nod en is licht positief!!😍
🥳🥳🥳 gefeliciteerd

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Hahahahaa no shame here, we kennen het allemaal

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Deze zijn bij mij op 5 weken overgegaan naar vreselijke constipatie. (En dit komt van iemand met PDS)

9 maanden geleden

Ik ben nu 5 weken en ik heb: vanaf de innesteling lichte menstruatie krampen, komend en gaande. Dag van innesteling de meest vreselijke migraine, deze heeft 3 dagen geduurd. Ik heb de dag van de innesting letterlijk de hele dag geslapen. Nadien zeer opgeblazen, zeer moe de hele tijd, geen eetlust meer, constipatie, enorm pijnlijke borsten (al 1cup omhoog en al nieuwe bh’s moeten kopen). Bloedend tandvlees, acne (al een geluk nog mild) snellere haargroei en snel vetter haar. Vaker plassen en de hele dag dorst.

9 maanden geleden

ik ben nu vijf weken ver! momenteel ook pijn rond de blaas, ook in mijn onderste zijbuik. en zooooo moe, ik kan wel de hele dag slapen. ik hoop enkel dat de pijn in mijn onderbuik 'normaal' is. Toch een klein beetje schrik voor een miskraam hier.

9 maanden geleden

Reactie op Case19

ik ben nu vijf weken ver! momenteel ook pijn rond de blaas, ook in mijn ond ...
Ik heb echt enorme buikpijn. Menstruatiepijn x10. Gisteren gebeld en het was ook normaal 🤷🏻‍♀️ zeker rond 5/6 weken. Dus maak je geen zorgen.

9 maanden geleden

eind van mijn week 4 en nu nog steeds afwisselende pijn aan de rechter en links zijkanten pijn alsof je eierstokken pijn hebt. Nu heel de tijd druk vanuit mijn vagina en soms pijn aan mijn onderbuik... ik weet nog altijd niet of dat normaal is.. nu vandaag ben ik 5weken 2dagen

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

eind van mijn week 4 en nu nog steeds afwisselende pijn aan de rechter en l ...
Ja wees gerust dat is normaal dat zijn de banden die rekbaar worden onder invloed van progesteron. En dat voel je door krapjes, steekjes, druk en/of lichte menstruatie pijnen Heb vier kids gehad en ben nu zwanger van 5de morgen 5 weken. 💓

9 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

eind van mijn week 4 en nu nog steeds afwisselende pijn aan de rechter en l ...
Ik heb hetzelfde en gisteren nagevraagd aan de gynaecoloog en dit is normaal. Alleen mocht je pijn hebben bij het plassen moet je opletten want we zijn vatbaarder voor een blaasontsteking. Ook wanneer je afscheiding groen zou kleuren dan is het niet goed. Alle andere klachten zijn perfect normaal en beteren vanaf 11 weken.

9 maanden geleden

dank jullie wel meiden!! ben super gerust gesteld nu. zorg goed voor jullie zelf en rust ook veel he meiden. We kunnen this!! 🥰😇

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb hetzelfde en gisteren nagevraagd aan de gynaecoloog en dit is normaa ...
Hey, we zijn er hier voor elkaar. 🥰💓🤲🏼👶🏼

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik heb hetzelfde en gisteren nagevraagd aan de gynaecoloog en dit is normaa ...
oef, een geruststelling dat de pijntjes erbij horen!